- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آغاز رسمی پروژه سینمایی محمد (ص)

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی پروژه سینمایی محمد (ص) با صدور اولین اطلاعیه‌، آغاز به‌کارش را اعلام کرد. در بخشی از اطلاعیه شماره یک پروژه‌ سینمایی محمد (ص) آمده است:

«پروژه‌ محمد (ص) پس از طی نزدیک به سه سال مراحل مقدماتی و پیش‌تولید، به‌لطف حضرت پروردگار در آستانه آغاز مرحله فیلمبرداری قرار دارد. اولین مرحله شروع به‌کار این فیلم از مهرماه سال ۱۳۸۶ با فعالیت گروه تحقیق آغاز شد تا اولین نسخه از فیلمنامه در نوروز سال ۱۳۸۸ آماده شود.
طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی گروه سازنده، دوره پیش‌تولید پروژه از خردادماه ۱۳۸۹ تا شهریورماه ۱۳۹۰ تعیین شد، تا در پایان این مرحله، فیلمبرداری آغاز شود که حالا امید می‌رود با توجه به روند مطلوب پیشرفت کار، فیلمبرداری زودتر از تاریخ پیش‌بینی‌شده شروع شود.
مرحله‌ فیلمبرداری ۶ ماه به طول خواهد انجامید و تخمین زده می‌شود فیلم، برای ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۱ آماده نمایش باشد. در طول مدتی که مرحله پس از تولید سپری می‌شود، فعالیت‌های لازم برای انجام پیش‌تبلیغات و آماده‌سازی مقدمات پخش جهانی اثر انجام خواهد شد.
بنا است سه‌گانه‌ای سینمایی و مستقل از هم تولید شود که به مقاطع مختلف حیات پیامبر اسلام (ص) بپردازد. در اولین فیلم، قصه از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد حضرت آغاز می‌شود و در ۱۲ سالگی ایشان به‌پایان می‌رسد.»
عکس بالا تصویری از حمله پرندگان ابابیل به سپاه ابرهه است که قرار است یکی از صحنه‌های فیلم باشد.

قرار است  فیلم برداری قسمت هایی از این پروژه سینمایی در روستا های بخش عسلویه انجام گیرد .