- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اسامی ۲۵ بازیکن تیم ملی فوتبال اعلام شد

جهان ، این بازیکنان از میان ۳۵ بازیکن قبلی (در تاریخ ۴ خرداد ماه) برگزیده شدند. بازیکنان انتخابی تیم ملی فوتبال ایران باید ساعت ۲۳ روز شنبه مورخ ۱۹/۴/۸۹ خود را در هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه هفته آینده تهران را به مقصد اتریش ترک خواهند کرد.
اسامی بازیکنان به شرح زیر اعلام شده است: 

سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی از سپاهان، ایمان مبعلی، فرزاد آشوبی، حنیف عمران زاده و میلاد میداوودی از استقلال، شهاب گردان، محمد رضا خلعتبری، سید محمد حسینی و قاسم حدادی فر از ذوب آهن، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، حسن اشجاری، میلاد زنید پور از استیل آذین، علیرضا حقیقی، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی از پرسپولیس، محمد نصرتی از تراکتورسازی تبریز، پژمان نوری از ملوان بندر انزلی، کریم انصاری فرد از سایپا، ابراهیم میرزا پور از پیکان و آندرانیک تیموریان (لژیونر). 

“افشین قطبی” سرمربی تیم ملی در این باره گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود کادر فنی تیم ملی بهترین و آماده ترینها را برای اعزام به اردو انتخاب کرده است. ضمن اینکه فرهاد مجیدی بدلیل اینکه مدارک خود را به موقع تحویل فدراسیون نداده، حمید علی عسگر بدلیل مصدومیت و مهرداد اولادی بدلیل مشکل نظام وظیفه و خروج از کشور به اتریش اعزام نمی شوند. همچنین در پستهای گوناگون بهترین نفرات به نظر کادر فنی انتخاب شده و اعزام خواهند شد.
این اردو قرار است در منطقه kliening در ۸۰ کیلومتری شهرهای graz و klagenfuet برگزار شود. 

قطبی بار دیگر تاکید کرد که درهای تیم ملی همیشه به روی بازیکنان با کیفیت فوتبال ایران باز است و با توجه به زمان باقیمانده تا مسابقات جام ملتهای آسیا، آغاز لیگ برتر باشگاههای ایران، فرصت مناسبی است تا بازیکنان باشگاهها شایستگی خود را برای عضویت در تیم ملی نشان دهند.
تیم ملی ایران در جریان اردوی تدارکاتی اتریش دیدار دوستانه ای با تیمهای ستاره سرخ بلگراد ،MTK بوداپست و لازیو ایتالیا برگزار خواهد کرد و در جهت همکاری با باشگاه ها ۲ روز زودتر از موعد قبلی به ایران باز خواهد گشت.