آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان در کنگان
تاريخ ارسال خبر : 4 جولای 2012 | ساعت 17:45 | کد خبر: 16248 | sv64 | چاپ این مطلب

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان مددجوی کنگان خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی دانش‌آموزان در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان، اظهار داشت: تلاش برای رفع نیازها و توانمندی اقشار نیازمند از نظر مادی، علمی، معنوی و … از اهداف مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب برنامه‌های فرهنگی برای دستیابی به آنها تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان، خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای معنوی و فرهنگی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا شاهد تدوین برنامه‌های جامع فرهنگی و دینی بوده‌ایم.

شمس‌الدینی با اشاره به آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی اذعان داشت: آغاز فاز دوم طرح نظام جامع آموزشی از طرح‌هایی است که به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان شاهد آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در فاز دوم این طرح شاهد مشارکت ۱۰۸ خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان بوده‌ایم و تلاش برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی از اهدافی است که در این برنامه با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های دینی و مذهبی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که در قالب برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد مسائل دینی است، زیرا اگر خانواده‌ها و افراد در این بعد تقویت شوند در سایر ابعاد پیشرفت چشمگیری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان عنوان کرد: تمامی مسائل و نیازهای اجتماعی انسان‌ها از بطن دین می‌جوشد و به همین دلیل باید بیشترین دغدغه‌ها و پتانسیل‌ها در این بعد مصرف شود.

شمس‌الدینی در تشریح اهداف این طرح گفت: تقویت باورهای اعتقادی خانواده‌ها ، مسئولیت‌پذیری، افزایش خود اوری و احترام به قانون از اهدافی است که در این طرح به طور خاص مورد توجه قرار دارد و برای رسیدن به این اهداف، کمیته امداد این شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های احکام، سیر و سلوک، عفاف و حجاب، بهداشت روانی، طرح فلاح و … کرده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ