- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در این شهرستان خبر داد.خلیل رفعتی [1]

به گزارش خبرنگارعسلویه نیوز” به نقل از واحد فرهنگی سپاه شهرستان عسلویه خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در همایش وحدت و مودت همراه با کاروان نور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، میلاد امام حسن(ع) را تبریک گفت و از دست‌اندرکاران اجرای برنامه معنوی کاروان نور به‌ویژه امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان، بخشداران، نیروی انتظامی، پتروشیمی دماوند شهرداری‌ها و ائمه جمعه اهل سنت قدردانی کرد.

وی افزود: این کار معنوی بزرگی بود که به همت مردم متدین شهرستان و مسئولین محترم درحال برگزاری است که تاکنون به نحو‌ مطلوب انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد برنامه در نیمه نخست امسال در شهرها و روستاهای عسلویه برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: از مجریان این برنامه معنوی و ارزشی به ویژه سپاه و فرماندهی پرتلاش که انصافا فضای معنوی خوبی در شهرستان ایجاد کردند تشکر می‌کنم و حضور همه به‌ویژه عزیزان روحانی را خوش آمد می‌گویم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه قرآن مایه رحمت است افزود: بیاییم قرآن را از زبان قرآن بشنوییم، قرآن شفا و رحمت برای مومنین است و انس با قرآن رحمت خاصی است.

وی یادآور شد: بدون تردید قرآن مایه هدایت است و دلی که قرآن در آن جا دارد عذاب نخواهد چشید به این معنا که به آن عمل کند.

امام جمعه عسلویه با معرفی مومنین و اولیا خدا گفت: اولیاء خدا کسانی هستند که آرامش داشته و دو ویژگی ایمان به خدا و تقوا به آنان آرامش داده است.

هاشمی‌نژاد با تبریک میلاد امام حسن(ع) و با ذکر سخنی از آن حضرت که فرمودند “خلق نیک با مردم بهترین نیکی‌هاست” اضافه کرد: مدارا و محبت و دوستی و برادری باید سرمشق ما باشد.

در ادامه این مراسم سید محمود هاشمی از مداحان اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد و گروه تواشیح القدس روستای سهمو جنوبی نیز سرودی را در مدح اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) به زیبایی اجرا کرد.