- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نقش سپاه خاتم‌الانبیا(ص) در ایجاد آرامش در نخل تقی/ امنیت کامل در منطقه حاکم است

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، نقش سپاه خاتم‌الانبیا(ص) در ایجاد آرامش در نخل تقی را تشریح کرد.شریفی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”محمود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با اشاره به اتفاقات و درگیری‌های روز گذشته در نخل تقی اظهار داشت: هم‌اکنون و با تلاش و فعالیت دسته‌جمعی و با دخالت موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت کامل در منطقه حاکم است.

وی افزود: به دنبال درگیری‌های ایجاد شده و با درخواست کمک و استعانت نیروی انتظامی شهرستان عسلویه از سپاه خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان عسلویه و پیگیری‌ در شورای تامین شهرستان و همچنین پیگیری در شورای تامین استان و با دستور سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به اینجانب مبنی بر دخالت در این قضیه و دعوت مردم به آرامش، اینجانب در صحنه حضور پیدا کرده و با دعوت مردم به آرامش شاهد خاتمه این غائله بودیم.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: در محل حادثه، قول رسیدگی فوری به مصدومین و پیگیری قضایی متخلفان را دادیم که منجر به آرام شدن مردم و خاتمه درگیری شد.

شریفی ابراز داشت: لازم است به طور ویژه از فرمانده سپاه امام صادق (ع) و همچنین از اعضای شورای اسلامی نخل تقی و ائمه جماعت شهرهای عسلویه و نخل تقی و گردان امنیتی امام علی (ع) تقدیر کنیم که موجبات ایجاد آرامش شدند.

وی یادآور شد: در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند و سپاه عسلویه از ابتدای حادثه برای ایجاد آرامش در منطقه تلاش کرد و به این هدف نیز دست یافتیم.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه اضافه کرد: سپاه عسلویه هممواره در راستای ایجاد آرامش و امنیت در شهرستان تلاش کرده و می‌کند و امیدوار هستم که با همکاری مردم و مسئولان در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.