- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پایان تصویربرداری «دریا همیشه آبی است» در عسلویه

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دریا همیشه آبی است» به کارگردانی حسن اسدی و تهیه‌کنندگی رضا ابراهیمی در عسلویه به پایان رسید و تدوین و صداگذاری فیلم در تهران در حال انجام است.

به گزارش سینما خبر، تصویربرداری فیلم “دریا همیشه آبی است” در سه فاز و در ارمنستان، تهران و عسلویه انجام شد و امروز با ضبط صحنه‌های مخازن گاز در عسلویه پس از ۶ جلسه کار در این منطقه به پایان رسید. تدوین و صداگذاری فیلم در تهران توسط منحمدعلی امیدی در حال انجام است اما هنوز سازنده موسیقی فیلم مشخص نشده است.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده گروه فاز اول فیلم را در ارمنستان طی ۸ جلسه، فاز دوم را در تهران طی ۱۲ جلسه و فاز سوم تصویربرداری را در عسلویه و با سپری شدن ۶ جلسه به پایان بردند.
در این فیلم که به تلاش مهندسین ایرانی پس از تحریم اقتصادی کشور خواهد پرداخت، داستان سالار (امیرحسین مدرس)، مهندس و استاد دانشگاه را روایت می‌کند که برای تکمیل یک پروژه صنعتی و ملی دعوت به کار شده و برای ادامه کار پروژه نیاز به خرید فولادی خاص از یکی از کشورهای همسایه را دارد. او در طول سفر با توجه به تحریم‌های اقتصادی ایران با مشکلاتی مواجه می‌شود…
در این فیلم امیرحسین مدرس، مهدی فقیه، قاسم زارع، شهره سلطانی به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسنده فیلمنامه: امیر مشهدی عباس/ کارگردان: حسن اسدی/ تهیه‌کننده: رضا ابراهیمی/ مدیرتصویربرداری: عباس ناظریان/ صدابردار: علیرضا افخمی / مدیرتولید: مجید نصیری/ طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد/ طراح گریم: نگین ریحانی/ دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه‌ریزی: روح‌الله ظریف/ منشی صحنه: فاطمه فاضلی/ جانشین تولید: مهدی ابراهیمی/ مدیرتدارکات: جواد گودرزی.