- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال برای موج‌شکن هاله در عسلویه

عبدالله نادری در بازدید مسئولان از ساحل بندر عسلویه اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی در عسلویه شاهد بیشترین حجم کار و تلاش هستیم و مدیران ارشد نفتی و همه کارکنان منطقه با جان و دل و برای موفقیت بیشتر تلاش می‌کنند.
وی افزود: منطقه ویژه پارس و شرکت نفت و گاز پارس در تکمیل و راه‌اندازی فازهای در دست اجرا فعالیت چشمگیری دارد و عزم همه مسئولان برای بهره‌برداری از فازهای در دست اجرا جزم است و با وجود تحریم‌ها، هیچ وقفه‌ای در اجرای فازها نداشته‌ایم.
بخشدار عسلویه با اشاره به احداث اسکله در بندر عسلویه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون احداث چهار اسکله استاندارد و مجهز در دستور کار قرار دارد و با تلاش دسته‌جمعی برای به ثمر نشستن این اسکله‌ها تلاش می‌کنیم.
نادری اضافه کرد: احداث و تکمیل موج‌شکن و اسکله هاله از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در سال جاری عملیاتی می‌شود و انتظار داریم به زودی این موج‌شکن راه‌اندازی شود.
بخشدار عسلویه از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال برای موج‌شکن هاله در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای موج‌شکن هاله اعتبار در نظر گرفته شده و مسئولان برای راه‌اندازی به موقع این اسکله تلاش و فعالیت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.
نادری با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی این موج‌شکن یادآور شد: موج‌شکن هاله در وسعت ۱۱ هکتار در عسلویه در حال اجراست و بر اساس برآورد انجام شده بیش از ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار هستیم در تابستان امسال راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به اهمیت این اسکله در صید و صیادی عنوان داشت: احداث این اسکله و موج‌شکن ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و در توسعه و رونق صید و صیادی و امور دریایی نقش این موج‌شکن غیر قابل انکار است.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه به عنوان مرکز مجاهده اقتصادی شناخته شده و تلاش همه مسئولان و مردم باید بیشتر و موثرتر شود و بویژه از مسئولان شرکت‌های بزرگ نفت و گاز انتظار تلاش مضاعف داریم.