- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۲۷۰ میلیارد ریال برای عمران عسلویه

عباس تبرکی در آیین تجلیل از کارمندان جوان آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: جوانان در کشور جایگاه خاصی دارند و مسئولان ارشد نظام همواره خواستار حضور جدی جوانان در صحنه هستند.
وی افزود: بدون اغراق این جوانان همواره حضور موفقی در عرصه‌های علمی و سایر حوزه‌ها داشته‌اند و هر زمان که برای دفاع از نظام نیز نیاز بوده شاهد حضور بینظیر جوانان هستیم.
فرماندار کنگان از تلاش دشمنان برای منحرف کردن جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ معنویت می‌تواند دشمنان را ناامید کند.
تبرکی به تخصیص اعتبارات ارزشمند به شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و امسال و به برکت حضور مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهور در استان، اعتبارات خاصی به کنگان اختصاص یافت که به تدریج شاهد جذب اعتبارات و اجرای طرح‌های لازم هستیم.
فرماندار کنگان از اختصاص بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال به شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد و ابراز داشت: از محل سفر مقام معظم رهبری، بیش از ۶۶ میلیارد تومان برای شهرستان کنگان اختصاص یافت که ۲۷۷ میلیارد ریال از این مبلغ برای توسعه و عمران روستاها و شهرهای منطقه عسلویه تخصیص یافته است.
تبرکی اضافه کرد: مسئولان باید نسبت به هزینه‌کرد این اعتبارات دقت لازم را داشته باشند و باید حداکثر استفاده را ببریم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در این مراسم به ویژگی‌های بارز اخلاقی حضرت علی‌اکبر(ع) و وفاداری و فداکاری آن حضرت در صحنه کربلا پرداخت و اظهار داشت: جوانان ما باید با بهره‌گیری از خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی و انسانی و شناخت ابعاد وجودی ائمه اطهار(ع) بویژه جوان اهل‌بیت حضرت علی‌اکبر (ع)، مسیر انسانی و الهی را طی کنند و به سعادت دنیوی و اخروی برسند.
عباس شریف افزود: امروز چرخ کشور با نیروی جوانان صادق و باایمان ایران اسلامی به حرکت درآمده و در هر عرصه‌‌ای که جوانان حاضر باشند موفقیت‌های زیادی حاصل می‌شود.
وی با اشاره به تلاش معلمان جوان برای موفقیت شهرستان کنگان گفت: معلمان جوان دارای خلاقیت زیادی هستند و با استاده از تجارب معلمان باتجربه، تلاش زیادی برای رشد آموزشی و علمی شهرستان دارند.
در پایان مراسم به تعدادی از کارکنان جوان آموزش و پرورش کنگان هدایایی اهدا شد.