- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح‌الله‌زاده: مظلومی باید کار کردن با هنکه را بپذیرد/ او را برای سرمربیگری نیاورده‌ایم

علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی زمین تمرین استقلال را ترک می‌کرد که به نظر او ماموریت خود در فصل نقل و انتقالات را تمام و کمال انجام داده است. سرپرست باشگاه استقلال که حالا محبوب طرفداران استقلال هم هست، روز گذشته لحظاتی قبل از ترک زمین تمرین، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. سوالاتی که با اشاره به ناراحتی پرویز مظلومی از حضور هنکه در ایران آغاز شد. فتح‌الله‌زاده در این باره در کمال خونسردی گفت: «ما با آوردن این مربی به ایران کار خیلی بزرگی کردیم. ایشان کارنامه بسیار روشنی دارند و قهرمانی اروپا و آلمان چیزی است که در کارنامه او به چشم می‌خورد. بنابراین همه باید از اینکه یک فرد مطلع از علم روز به ایران می‌آید باید خوشحال باشند.»

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: «آقای مظلومی سرمربی تیم ما هستند و نباید از این موضوع گله‌مند باشند. چون ما آقای هنکه را برای نفراولی نیاورده‌ایم. هرکس را برای کاری ساخته‌اند و حتی اگر مربی‌ای دیگری به جز آقای مظلومی هم سرمربی استقلال بود، هنکه برای سرمربیگری به ایران نمی‌آید. »

فتح‌الله‌زاده در ادامه اشاره کرد:« بازیکنان ایرانی نسبت به درک وظایف فنی خود، بسیار ضعیف هستند و این موضوع به دلیل سطح پایین مربیان ایرانی و باید این موضوع را پذیرفت که ما باید بپذیریم که از فوتبال روز دنیا عقب هستیم و حضور امسال آقای هنکه به ما کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا خودمان را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کنیم. همانطور که گفتم، این مساله نه فقط برای استقلال، بلکه برای کل فوتبال ایران است. »

این مدیر خبرساز فوتبال ایران، درباره اینکه آیا خرید هنکه یک اقدام تلافی‌جویانه بعد از جدایی محمد نصرتی از استقلال بوده است با خنده گفت: «ما  از رفتن نصرتی متضرر نشدیم. ما موقعی که می‌خواستیم نصرتی را بگیریم، پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده قراردادشان تمام شده بود. وقتی این دو با استقلال قرارداد بستند، نصرتی را رزرو این دو قرار دادیم. در هر صورت ما متضرر نشدیم. چون که ۲۰۰ میلیون تومان پول به ما رسید. ما قبل از عید با هنکه مذاکراتمان را شروع کردیم و سفر من به ژاپن و ای‌‌اف‌اسی پیش آمد و این قضیه کمی با تاخیر انجام شد.. از هنکه هم مشتکریم که سر حرفشان ایستادند و به استقلال پیوستند.»