استقبال بی‌نظیر و رضایت مردم دشتستان از نمایشگاه طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان
تاريخ ارسال خبر : 17 جولای 2013 | ساعت 14:59 | کد خبر: 27648 | sv284 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با استقبال بی نظیر مردم و موجب رضایتمندی آنها گردید.zyafat noor

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی اداره صنعت و معدن دشتستان برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مناطق مختلف از اقدامات مهمی است که مسئولان برای ایجاد تعادل در بازار و تامین نیازهای عمومی جامعه انجام داده‌اند.

افزایش قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم درماه‌های اخیر از مسائل مهمی است که مشکلات زیادی برای مردم در سراسر کشور به وجود آورده و زمینه‌ساز نارضایتی ایشان شده است. 

مهیا کردن شرایط مناسب برای تهیه اقلام ضروری مورد نیاز مردم از مسائل مهمی است که مسئولان باید با جدیت بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند و به نحوی برنامه‌ریزی کنند. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه کالا و مایحتاج عمومی مردم در ایام مختلف از عواملی است که تا حدی در آسایش مردم موثر بوده و فروش و عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه مناسبتی و فصلی علاوه بر تامین نیازهای مردم بر کاهش قیمت بازار نیز موثر بوده است.

در ماه مبارک رمضان برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مناطق مختلف از اقدامات مهمی است که مسئولان برای ایجاد تعادل در بازار و تامین نیازهای عمومی جامعه انجام داده‌اند. 

مردم: اقلام توزیعی در نمایشگاه‌ها افزایش یابد.

مجید حسینی مطلق از شهروندان سعدآبادی گفت: وجود فشارهای اقتصادی از یک سال گذشته فشار زیادی بر مردم تحمیل کرده و مسئولان باید برای کاهش فشارهای اقتصادی بر شهروندان تلاش کنند. وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در ایام مختلف سال از اقدامات خوبی است که مسئولان انجام داده‌اند و این امر نقشی مهم در آسایش مردم داشته است.

حسینی مطلق خاطرنشان کرد: افزایش اقلام توزیعی در نمایشگاه‌ها از مسائلی است که انتظار داریم مسئولان مربوطه به آن توجه داشته باشند و برنامه‌ریزی جامع و دقیقی در این خصوص انجام دهند. وی یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت دشتستان با کیفیت مناسب و قیمت مناسب موجبات رضایتمندی مردم شده است.

منصور شجاعی از شهروندان برازجانی نیز اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تامین اقلام ضروری تاثیر زیادی بر تامین نیازهای مردم دارد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در طول سال اضافه کرد: تداوم برگزاری نمایشگاه‌ها در ایام مختلف سال از ضروریاتی است که می‌طلبد مدیران و مسئولان ذیصلاح در بحث بازار در ایام مختلف سال به آن توجه داشته باشند. 

صادق حسن‌پور از شهروندان آبپخشی نیز می‌گوید: اشکالاتی در برگزاری نمایشگاه‌ها وجود دارد که مسئولان می‌توانند با رفع آنها زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم را فراهم کنند. وی عنوان کرد: در حال حاضر نمایشگاه‌ها عموما در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود و انتظار داریم مسئولان ساز و کار لازم برای برگزاری نمایشگاه در شهرهای حومه شهرستان‌ها را فراهم کنند.

حسن‌پور یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت دشتستان امسال با انسجام خوبی راه‌اندازی شده و رضایت مردمی را در بر داشته است. امید شادمان نیز گفت: اداره صنعت و معدن دشتستان امسال اقدامات خوبی در راستای توزیع اقلام مورد نیاز مردم انجام داده که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدوار هستیم این امر در سایر شهرهای دشتستان نیز انجام شود.

انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ