کسب مقام اول خوشنویسی جشنواره فرهنگی وهنری پردیس توسط هنرمند شاغل در پتروشیمی مرجان
تاريخ ارسال خبر : 27 جولای 2022 | ساعت 23:14 | کد خبر: 37184 | sv319 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاد “رضا حاتمیان” با نمایش هنر ممتاز خود در رشته خوشنویسی مقام اول جشنواره فرهنگی و هنری پردیس را کسب کرد.

🟠✍️به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز؛ روابط عمومی و امورفرهنگی شرکت پتروشیمی مرجان جشنواره فرهنگی و هنری جنوب استان بوشهر که با پشتیبانی شورای راهبردی و کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی در حوزه پیرامونی صنایع، برگزار شده بود، با معرفی برترین های حوزه فرهنگی و هنری این منطقه به کار خود پایان داد.

🟠در این جشنواره در رشته خوشنویسی هنرمند شایسته و استاد ممتاز این رشته “رضاحاتمیان” از شرکت پتروشیمی مرجان توانست مقام اول خوشنویسی این جشنواره را به شایستگی کسب نماید این موفقیت را به ایشان و خانواده بزرگ پتروشیمی مرجان تبریک می گوئیم.

🟠 گفتنی است جشنواره فرهنگی و هنری منطقه پارس جنوبی با هدف استعدادیابی جوانان و نوجوانان چهار شهرستان جنوبی بوشهر شامل دیر، کنگان، جم و عسلویه در رشته های نمایش(صحنه ای و خیابانی)، شعر و داستان، پوستر و طرحهای گرافیکی، نقاشی، فیلم کوتاه و عکس و خوشنویسی پذیرای آثار هنرمندان شهرستان های جنوب بوشهر بود که پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۱۳۶۲ اثر از هنرمندان به دبیرخانه این جشنواره در بخش های مختلف رسید. که پس از داوری این آثار در کارگروه های مختلف، در نهایت ۹۰ اثر به عنوان آثار برگزیده در رشته های مختلف فرهنگی و هنری معرفی و از آفرینندگان آنها در آیین اختتامیه این جشنواره تقدیر شد./حسین محندی زاده

————————————————
» به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/Eb53tXtyqRn1kklbAVQCVw
» با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
» به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ