- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: : بهترین راه مقابله با دشمنان و مصون ماندن در برابر تهدیدات و آفت ها پیروی از فرمایشات و پشت سر رهبری معظم حرکت کردن و حفظ و عمق بخشی به هویت ایرانی اسلامی است.



در سومین روز گرامیداشت هفته جوان ، تعدادی از جوانان بخش با بخشدار ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و امام جمعه بخش دیدار کردند. در این نشست که در محل بخشداری عسلویه تشکیل گردید ، عبدالله نادری بخشدار عسلویه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خاطر نشان کرد : اعتقاد به وجود منجی و موعود منحصر به شیعیان نیست بلکه همه فرق اسلامی و دیگر آیین ها و مذاهب به این موضوع اعتقاد دارند .

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و تهنیت هفته جوان ، به  سرمایه گذاری دشمنان بر روی نسل جوان کشور اشاره و با بیان اینکه امروز تاکتیک استکبار عوض شده و بجای جنگ تسلیحاتی ، با جنگ نرم و با ناتوی فرهنگی کشور های اسلامی را مورد هجمه قرار می دهند ، تصریح کرد : ترویج تفکرات غلط و باور های خرافی ساختگی و القائات دروغین بطور قطع یکی از شیوه ها و ترفند های دشمنان برای تاثیر گذاری بر روی فکر و اندیشه جوانان است و آنها می خواهند از این طریق جوانان و جامعه را از مسیر اصلی به سمت و سوی  دیگری که مورد خواست و نظر آنهاست ، سوق دهند.

وی ایجاد فرقه های ساختگی در ممالک اسلامی را در این راستا بر شمرد و یاد آور شد : دشمنان برای اینکه به مطامع استعماری خود دست یابند فرقه های ضاله را در کشور های اسلامی بوجود آوردند تا از این طریق بتوانند ارزشهای مورد نظر خود را در جوامع اسلامی بسط دهند.

بخشدار عسلویه ایجاد انشقاق و دو دستگی بین صفوف ملت را از دیگر ترفند های دشمنان دانست و تاکید کرد : بهترین راه مقابله با این جریانات و مصون ماندن در برابر اینگونه تهدیدات و آفت ها پیروی از فرمایشات و پشت سر رهبری معظم حرکت کردن و حفظ و عمق بخشی به هویت ایرانی اسلامی است.

وی در ادامه به برخی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و در دست اجرا دولت در زمینه های محتلف عمرانی ،فرهنگی آموزشی منطقه اشاره و با اعلام اینکه امروز دولت برای خدمت به مردم کمر همت بسته است و خدمات نظام اسلامی در محرومیت زدایی و عدالت گستری به اوج خود رسیده است، خاطر نشان کرد :احدات هنرستان فنی و حرفه ای با رشته های مرتبط با صنایع گازو پتروشیمی منطقه در کمیته برنامه ریزی تصویب و تامین اعتبارشده است و بزودی کلنگ احداث پروژه به زمین زده خواهد شد وهمچنین کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان عسلویه ساختمان آن تکمیل و فعالیت خود را در آینده نزدیک شروع خواهد نمود که می تواند کمک شایانی در پر کردن اوقات فراقت نوجوانان نماید.

وی به اجرا شدن طرح های هادی از دیگر اقدامات عمرانی دولت در راستای محرومیت زدایی و آبادانی روستا ها اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی ۲۱ روستای بخش که جمعیتی بالغ بر ۱۷هزار نفر در آن ساکن می باشند با همکاری سازمان منطقه ویژه  دارای طرح هادی می باشند که امیدواریم مدیر عامل محترم سازمان همت نمایند بودجه و اعتبار لازم جهت اجرای صد در صد آن تخصیص دهند.

بخشدار عسلویه همچنین ازمدیرعامل سازمان منطقه ویژه خواستند که در تامین اعتبار جهت اجرای چمن استادیوم ورزشی شهرهای عسلویه و نخل تقی و برگزاری کلاسهای کنکور و حمایت از تیم های ورزشی بخش مساعدت لازم بعمل آورند.