- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آریاساسول و حضوری موفق در عرصه فرهنگ و هنر بوشهر و پارس جنوبی

هوشنگ حیدری / جشنواره فرهنگ محلی مناطق مختلف ایران زمین ویژه آذری ها و بختیاری ها در شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی آریاساسول ضمن اعلام این خبر افزود : این جشنواره با حضور گروههای موسیقی آذری و بختیاری در سالن آمفی تئاتر شرکت پتروشیمی آریاساسول و با استقبال گسترده ی کارمندان و خانواده های شاغلین در شرکتهای فعال منطقه پارس جنوبی و با اهداف ایجاد شور و نشاط  و تعاملات فرهنگی و اجتماعی در بین آنها و همچنین شناسایی و معرفی گروههای موسیقیایی آذری و بختیاری برگزار گردیده است.

پریزی رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی آریا ساسول در ادامه با اشاره به برخی از فعالیتهای فرهنگی ، هنری صورت گرفته از سوی این شرکت در منطقه گفت : ما سعی داریم در کنار تولید و حضور در عرصه پتروشیمی کشور ، در بعد فرهنگی نیز اقدامات و فعالیتهایی داشته باشیم و امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم در این رستا (خدمت رسانی فرهنگی به جامعه کارگری و کارمندی ، و خانواده های حاضر در منطقه ) موفقیت هایی بدست بیاوریم.

پریزی سپس با اشاره به برگزاری اولین جشنواره غذای ایرانی در خصوص در این خصوص نیز گفت : همانگونه که گفتیم در کنار تمام فعالیتهای تولیدی در صنعت ، و در راستای انجام فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی با همت مدیران این شرکت اولین جشنواره غذاهای سنتی ایرانی را در منطقه برگزار نمودیم که در کنار برگزاری این جشنواره گروههای موسیقی محلی استان بوشهر نیز به هنرنمایی پرداختند که با استقبال گسترده همراه گردید.

وی در پایان از حمایتهای مهندس شعری مقدم مدیرعامل شرکت آریاساسول که در انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری اهتمام ویژه ای ورزیده اند یاد نموده و اذعان داشتند : اگر حمایت های جناب مهندس  شعری مقدم نبود قطعاً در انجام فعالیتها و موفقیتهای کسب شده با برخی مشکلات روبرو می شدیم که با یاری خداوند و دلسوزی این مدیر خوشبختانه این پتروشیمی در رسیدن به اهداف متعالی خود گامهایی استوارتر برداشته است و انشاء الله در آینده نیز بیشتر از این به فرهنگ و هنر منطقه و استان کمک خواهیم نمود.

گفتنی است روابط عمومی شرکت پتروشیمی آریاساسول توانسته است با برگزاری فعالیتهای فرهنگی و هنری و همچنین تعامل بالا با هنرمندان و گروههای هنری استان و منطقه رضایتمندی پرسنل و کلیه کارگران و کارمندان حاضر در پارس جنوبی را جلب کند و تحسین همگان به همراه داشته است.

شرکت پلیمر آریاساسول یک شرکت تولید مواد پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه می باشد. این شرکت با مشارکت ۵۰-۵۰ شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران (NPC) و شرکت ساسول (Sasol) آفریقای جنوبی تاسیس شده است. تولید این شرکت شامل اتیلن و پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن متوسط، پلی اتیلن سنگین و سایر محصولات جنبی می باشد.