- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمی: در ضربات آخر خوب کار نکردیم

[1]
علی کریمی پس از تساوی یک بر یک برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی اول لیگ بود، تیم‌ها همه با نفرات جدید آمده‌اند. البته ما نیز خوب کار کردیم اما در ضربات آخر خوب کار نکردیم. برای هماهنگی به ۵ بازی نیاز داریم از تماشاگران تشکر می‌کنم آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند و در نیمه های شب ما را حمایت کردند؛ ما هم تلاش می‌کنیم زحمات آنها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: گل ملوان روی اشتباه خودمان بود و آنها موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند. بعد از گل حریف ما سریع به بازی برگشتیم و گل تساوی را زدیم خیلی بهتر از ملوان بازی کردیم.
کاپیتان پرسپولیس تأکید کرد: باز هم از تماشاگران تشکر می‌کنم که تا این موقع شب برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند. پرسپولیس مقابل ملوان در برخی دقایق ناهماهنگ بود. البته ما باید ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم. همه هواداران بدانند رسیدن به قهرمانی به این سادگی نیست و ما تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد. 

کریمی در مورد اینکه پرسپولیس تا دقیقه ۷۵ در حد و اندازه این تیم ظاهر نشد، اظهار داشت: من با این نظر مخالفم ما خوب بازی کردیم و بعد از گل ملوان همه چیز را تحت کنترل داشتیم. در نیمه اول نیز توپ و میدان به طور کامل در اختیار پرسپولیس بود.