- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نوسازی ناوگان حمل و نقل پالایشگاه جم با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی

رحیم اسلامی ظهر امروز با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از برکات و معنویات این ماه ارزشمند استفاده لازم را ببریم و باید در پایان این ماه معنویت و اخلاق کریمه اسلامی را در خود تقویت کنیم.
مدیرعامل پالایشگاه جم با اشاره به اهمیت پالایشگاه فجر بیان داشت: پالایشگاه فجر جم با تامین بیش از ۲۷ درصد گاز کشور نقش مهمی در سبد انرژی کشور دارد و در سال گذشته به رکوردهای ارزنده‌ای در تولید گاز رسیدیم.
وی افزود: از ابتدای سال جهاد اقتصادی نیز شاهد تلاش بیش از پیش کارکنان و مدیران هستیم و تلاش داریم نسبت به افزایش تولید گاز و کیفیت بخشی به تولیدات اقدامات لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم در ادامه از نوسازی ناوگان حمل و نقل پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: بمنظور نوسازی ناوگان حمل و نقل شرکت پالایش گاز فجر جم و جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده و از رده خارج، تعداد ۸ دستگاه اتوبوس به مجموعه این ناوگان اضافه شده است.
اسلامی خاطرنشان کرد: خرید این دستگاه‌ها مجموعا به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در بر داشته و توان جابجایی و سرویس‌دهی به حداقل ۳۲۰ نفر از کارکنان این شرکت را دارد.
وی اضافه کرد: رفاه پرسنل همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده و انتظار می‌رود با ورود اتوبوس‌های جدید گام مهمی در این راستا برداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ دستگاه اتوبوس روزانه کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم را جابجا میکند و این شرکت تاکنون در برنامه‌های مختلف به درخواست فرمانداری شهرستان جم سرویس‌دهیهای متعددی نیز به مردم شهرها و روستاهای منطقه داشته است.
اسلامی گفت: در یکسال اخیر تاکنون با حمایت همه‌جانبه شرکت ملی گاز موفق شده‌ایم با خرید ۱۰ دستگاه وانت دیزلی، چهار دستگاه انواع کامیون، پنج دستگاه کامیون آتش‌نشانی، بیل مکانیکی، لودر و سه دستگاه آمبولانس ناوگان شرکت را نوسازی کنیم و تحول عظیمی در این زمینه بوجود آوریم.
وی از هزینه ۵۰ میلیارد ریالی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل پالایشگاه جم خبر داد و افزود: ارزش ریالی تمام دستگاه‌های خریداری شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال بوده و با توجه به حساسیت کار پالایشگاه و از طرفی فرسودگی بیش از حد برخی از دستگاه‌ها، نوسازی ناوگان بسیار ضروری بوده است.
اسلامی خاطرنشان کرد: از همه توان موجود برای افزایش بهره‌وری در پالایشگاه جم استفاده می‌کنیم و در سال جهاد اقتصادی به سمت فتح قله‌های بزرگ پیشرفت حرکت می‌کنیم.