- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کسانی که به روستائیان اهانت می‌کنند در مسیر انقلاب نیستند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: کسانی که به روستائیان اهانت می‌کنند در مسیر انقلاب نیستند.امام جمعه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی در سخنانی در خصوص سبک زندگی اسلامی به سیره و سنت پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در کمک کردن به دیگران باید به سیره ائمه (ع)رجوع کنیم و اگر مسلمانی حاجتی دارد و به ما مراجعه کرد سعی کنیم در حد توان حاجتش را بر آورده کنیم.

وی افزود: روایت از امام معصوم (ع) هست که می‌فرماید اگر حاجت و نیازمندی داریم به اشخاص دیندار، جوانمرد و پاک سرشت ببریم زیرا دیندار آبروی تو را حفظ می‌کند به خاطر دینش و جوانمرد به خاطر حیایش و پاک سرشت به خاطر شرافت و بزرگی‌اش تو را دست خالی بر نمی‌گرداند.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) مصلح جهانی هست و کار حضرت (عج) نیز اصلاح است؛ کسانی که اصلاح شوند را می‌پذیرند و‌ کسانی که دعوتش را نپذیرند از سر راه بر می‌دارد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امام عصر (عج) فرزند رسول خداست(ص) و همچون جد بزرگوارش که رحمت للعالمین بود با رحمت رفتار می‌کند.

وی به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: پیشاپیش این روز را خدمت آحاد مردم به ویژه شما نمازگزاران تسلیت عرض می‌کنم و امید است ما شیعه واقعی و پیرو راه این امام همام (ع) باشیم.

امام جمعه عسلویه به روز خبرنگار اشاره کرد و یادآور شد: ۱۷ مرداد مصادف با شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار هست که ادای احترام دارم خدمت همه شهدای رسانه و این روز را خدمت همه خبرنگاران عزیز تبریک گفته و برای این عزیزان در زمینه رسالت خبرنگاری و‌ آگاهی بخشی به جامعه آرزوی توفیق دارم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: حضرت امام (ره) می‌فرماید خبرنگار و‌ کسانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند مربی جامعه هستند و‌ می‌توانند مردم را هدایت کنند.

وی به موفقیت مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث مذاکرات اگر پیروزی حاصل شده این پیروزی متعلق به ملت، رهبری و همه آحاد جامعه است و متعلق به گروه یا جناح یا دولت خاصی نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه از این توافق نباید استفاده جناحی شود ابراز داشت: نباید فرصت طلبی کنند و استفاده جناحی ببرند، ملت بیدار است.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا از اصول اساسی انقلاب است و کسانی هستند که می‌خواهند این شعار مرگ بر آمریکا را نفی کنند و بدانند ملت با آنها نیست.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: بعضی‌ها شورای نگهبان را متهم می‌کنند و تاکید حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر این هست که بود و نبود انقلاب وابسته به شورای نگهبان است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: نباید این رکن مهم در نظام را تضعیف کنند و یا به روستائیان توهین کنند و آنها را انقلابی ندانند انقلاب متعلق به همه هست بعضی‌ها دارند به کجا می‌روند و چه حرکاتی می‌کنند؛ حرفهایی می‌زنند که سخن دشمن است.