- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نتایج کامل شب اول از هفته دوم لیگ برتر

هفته دوم لیگ برتر فوتبال یکشنبه شب با ۵ دیدار آغاز شد که در آن مهمترین دیدارها تیم‌های تراکتورسازی و شاهین بوشهر برابر حریفان صاحب نام خود به برتری رسیدند.


در بوشهر، تیم شاهین که از پرسپولیس میزبانی می‌کرد موفق شد اولین شکست این تیم و پیروزی خودش در لیگ یازدهم را رقم بزند. شاهینی‌ها در حالی به برتری ۲ بر یک رسیدند که تماشاگران این تیم استقبال خوبی را بازی کرده بودند.
گل‌های شاهین را در این بازی ایوان پتروویچ در دقیقه ۵۱ و منصور تنهایی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند و تک گل پرسپولیس را محمد نصرتی در دقیقه ۸۱ وارد دروازه شاهین کرد.

در دیگر بازی مهم هفته تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود. تراکتوری‌ها که در بازی اول در تبریز مغلوب صبا شده بودند، در این بازی با انگیزه برد به میدان رفتند و با گل اشپیتم آرفی در دقیقه ۳۶ به برتری یک بر صفر رسیدند.

ملوان در انزلی میزبان شاگردان دایی در راه‌آهن بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، تا دو تیم همانند بازی‌ هفته گذشته خود یک تساوی دیگر را تجربه کنند.

فولاد خوزستان در کرمان موفق شد با تک گل رضا نوروزی در دقیقه ۲۸ تیم مس سرچشمه را از پیش رو بردارد و ضمن کسب اولین پیروزی خود، دومین شکست مس سرچشمه را نیز رقم بزند.

در دیگر بازی هم شهرداری تبریز که تا دقایق پایانی با گل میثم بائو از سایپا پیش بود، پیروزی را با تساوی یک بر یک عوض کرد. کریم انصاری‌فرد از سایپا و نبی‌الله باقری‌ها از شهرداری از زمین بازی اخراج شدند.

سایر بازی‌های امشب (دوشنبه) برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات امشب:
ساعت ۲۲
صنعت نفت آبادان – فجرسپاسی
محسن قهرمانی-بابک داوری-سعید قاسمی-رضا کرمانشاهی-ناظر: مسعود مرادی

صبای قم – فولاد سپاهان
سید مهدی سید علی-علیرضا کهوری-غلام آموزگار-جمشید دانش مهر- ناظر: محمد پیروز رام

نفت تهران – مس کرمان
حسین زرگر-حسن کامرانی فر-حمید نظری-رسول رهبرنام- ناظر: عبدالله باعزم

ساعت ۲۲:۳۰
استقلال – داماش گیلان
یدالله جهانبازی-علیرضا منصوری-سعید زارع-محمدرضا اکبریان- ناظر: علی خسروی