- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور کاندیداها با پرچم اصولگرایی در صحنه انتخابات

استاندار بوشهر گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال در حالی برگزار می‌شود که با همه اتفاقاتی که در کشور افتاده همه کاندیداها با پرچم اصولگرایی وارد عرصه انتخابات شده‌اند و این امر این دوره از انتخابات را متفاوت کرده است.

عسلویه نیوز” محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه مدیران کل امنیتی انتظامی و سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اظهار داشت: رای ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ یکی از دلایل اعتماد مردم به نظام و ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی است و باید تلاش کنیم این اعتماد را افزایش دهیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: در شرایطی که امروز ایران اسلامی در جهان دارد باید در برای افزایش امید، خودباوری و اعتماد به نفس در جامعه گام برداریم.
جهانبخش اضافه کرد:‌انتخابات امسال با همه دوره‌های گذشته متفاوت است و اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اصحاب فتنه همگی با پرچم اصولگرایی وارد عرصه انتخابات شده‌اند و این سال سنگین و سختی را در پیش روی ما قرار داده است.
وی افزود: وظیفه ما در انتخابات این است که با فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه ضمن جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از آرا آنان نیز صیانت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: تمام لحظات زندگی ما در نظام جمهوری اسلامی می‌تواند عبادت باشد چون در سایه ولایت مطلقه الهی و نائب آن امام زمان (عج) هستیم.
شنبدی اظهار داشت: اگر تغییرات مدیریتی و آمدن‌ها و رفتن‌ها برای خدا باشد تاثیری روی فرد ندارد و جامعه از اثرات مثبت آن بهره‌مند می‌شود.
وی ادامه داد: اگر تغییرات مدیریتی و آمدن‌ها و رفتن‌ها برای خدا باشد تاثیری روی فرد ندارد و جامعه از اثرات مثبت آن بهره‌مند می‌شود.
خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی توفیقی ارزشمند است که ارزشمندی انتصاب در پست‌های مدیریت رسالت، اصالت و ریشه آن به تأیید و عنایات ولایت فقیه و لایت الهی برمی‌گردد.
شنبدی اضافه کرد: ماندن و خدمت‌کردن عبادت و انجام تکلیف و رفتن رفع تکلیف است.
در این نشست با تقدیر از خدمات ساجد، حکمت‌الله نوذری به عنوان مدیرکل امنیتی انتظامی و با تقدیر از خدمات نصرالله علوی تبار، ناصر کشاورزی به عنوان مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری بوشهر معرفی شدند.