- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:خبرنگاران هدایتگر جامعه هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خبرنگاران چشمان تیزبین وهدایتگر جامعه هستند که در راه خطیر اطلاع رسانی کشف و خنثی سازی ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نقش موثر و تعیین کننده‌ای را برعهده دارند.

عسلویه نیوز” یونس محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید قلم را چون سلاحی در سنگر اگاه سازی جامعه در برابر شبیخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن به کار گرفته و در پرتو افشانی شعورو دانایی، تیرگی های تحریف فرهنگی و مسخ ارزش‌های اعتقادی را بزدایند.
وی افزود : نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در فرایند تحولات اجتماعی، نقشی تعیین کننده و راهبردی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خبرنگاران چشمان تیزبین وهدایتگر جامعه هستند که در راه خطیر اطلاع رسانی کشف و خنثی سازی ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نقش موثر و تعیین کننده‌ای را برعهده دارند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران با هر گرایش و سلیقه سیاسی به صورت ید واحد و با کمال صداقت و وفاداری و در اوج همکاری و تعامل، نقش قابل توجهی در عرصه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و اموزش همگانی ایفا میکنند.
محمدی اظهار امیدواری کرد: در آغاز دوران خدمتگزاری خود زمینه رشد و پویایی بیش از پیش فعالان این عرصه را فراهم و در حمایت پویا و مستمر خبرنگاران عزیز گام بردارد.
وی اضافه کرد:فردا به همین مناسبت از جمع کثیری از برترین‌های عرصه خبرنگاری استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند.