- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حاج آقا گنجی : مطرح کردن مکتب ایرانی انحراف از اسلام و نوعی ملی گرایی است

امام جمعه بخش عسلویه در آغاز خطبه های این هقته با تبریک ماه مبارک رمضان بر لزوم خود سازی در این ماه تاکید کرد و گفت : ماه رمضان ماه خودسازی است و باید از آن حداکثر استفاده را کرد وی افزود : در ماه مبارک رمضان  روزه داری نباید محصور بر نخوردن و نیاشامیدن باشد بلکه باید تمام اعضاء و جوارح از گناه باز داشته شود و این معنای حقیقی روزه داری است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا گنجی با اشاره به ۲۳مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳روزه و۲۶مرداد سالروز ورود اولین کاروان آزادگان ۸ سال جنگ تحمیلی به میهن، گفت : آنچه موجب پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳روزه و مقاومت آزادگان در زندان های رژیم بعثی  با تمام شکنجه های جسمی و روحی شد پیروی و پایبندی به مکتب اسلام بود، آن اسلامی که امام خمینی (ره) انقلاب را بر اساس آن بنیان نهاد .

وی با انتقاد از مطرح کردن مکتب ایرانی بجای مکتب اسلامی گفت : مطرح کردن مکتب ایرانی انحراف از اسلام و نوعی ملی گرایی است . ایشان به نقل از آیت الله مصباح یزدی گفت : افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام  معرفی می کند خودی نبوده بلکه غیر خودی اند  ما با کسی عقد اخوت نسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و رهبری باشد .