- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پاسخگویی در برابر مردم باید از رویکرد های اصولی مسئولین باشد

“عسلویه نیوز” نادری فرماندار عسلویه پاسخگویی در برابر مردم باید از رویکرد های اصولی مسئولین را موجب افزایش اعتماد بین مردم و دولت دانست.نادری بخشدار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه با تسلیت شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و با هنر وبا تاکید بر اینکه امروز ما مسئولین وظیفه داریم راه شهیدان که همان راه عزت ، پیشرفت و بالندگی کشور است، ادامه دهیم، به رویکرد دولت تدبیر و امید در هفته دولت امسال اشاره و تصریح کرد: رویکرد و نگاه دولت تدبیر و امید در هفته دولت تحقق و عینیت بخشیدن به شعار امسال همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تاکید کرد : برنامه ریزی هفته دولت باید به گونه ای باشد که موضوع همدلی و همزبانی در آنها نمود بسیار بارزی داشته باشد . ایشان همچنین افزود : در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم در پیش است و کشور بیش از پیش به وحدت ، همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین نیاز دارد .

فرماندار عسلویه در ادامه سخنانش اظهار داشت : جامع محوری ، رویکرد اجتماعی داشتن  و مشارکت و حضور مردم ایجاد نشاط و امید ، با اقناع و باور پذیری بایستی  از رویکردهای برنامه های  هفته دولت امسال باشد.

وی تصریح کرد : افزایش اعتماد بین مردم و دولت و پاسخگو بودن در برابر مردم باید از سیاست ها و رویکرد های اصولی مسئولین باشد.

فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در ابعاد داخلی و خارجی در طول دو سال گذشته ،اظهار داشت: کنترل تورم ، خروج از رکود و حرکت به سمت رشد اقتصادی ، توافق هسته ای ، طرح نظام سلامت که به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم بود و همچنین ایجاد آرامش و امنیتی که امروز علیرغم تهدیدات و مشکلاتی که از خارج بر کشور ما وارد می شود، از عملکردهای مهم دولت است که همگان باید این خدمات ارزشمند را برای مردم تشریح نمایند و این امر باعث ایجاد نشاط و امید و اعتماد بیشتر مردم به نظام و دولت خواهد شد.

نادری با تاکید بر حضور و مشارکت پر رنگ مردم و معتمدین در برنامه های هفته دولت بویژه در زمان افتتاح پروژه های عمرانی ، بازدید از خانواده معظم شهدا و غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، تجلیل از کارمندان و دستگاهای نمونه و دیدار مسئولین با مردم و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی از جمله برنامه های هفته دولت برشمرد و خواستار افزایش تلاش و خدمات رسانی بیشتر دستگاه های اجرایی جهت جلب رضایت مردمی شدند.

بنا بر گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه می توان به تشریح عملکرد و فعالیت دستگاه مربوطه در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از طرق مختلف از قبیل چاپ بنر،نمایشگاه،جلسه پرسش و پاسخ ادارت شهرستان اشاره کرد.انتهای خبر/م.ت