- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشف محموله ۲ میلیاردی قاچاق در بار هندوانه

عسلویه نیوز” فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله ۲ میلیارد ریالی قاچاق در بار هندوانه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” علمدار لشکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و بویژه در منطقه پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی این امر، مهم و تعیین‌کننده است.

وی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای ایجاد امنیت پایدار بهره گرفته‌ایم و به فضل خدا بتوانیم در انجام وظایف محوله به توفیق برسیم.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله ۲ میلیاردی قاچاق در زیر بار هندوانه خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی یک محموله ۲ میلیارد ریالی البسه قاچاق را که در زیر بار هندوانه در دو دستگاه کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره) در راستای حفظ نظم و برقراری امنیت اجتماعی حین کنترل محور به دو دستگاه کامیون حامل بار مظنون شده و آنها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: راننده‌های کامیون‌ها پس از اینکه پلیس از آنها درخواست مدارک میکند، دو برگ بارنامه با بار هندوانه به مقصد شلمچه را ارائه میدهند.
این مسئول اضافه کرد: با بررسی دقیق‌تر از محموله‌ها، تعداد زیادی البسه قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار هندوانه جاسازی شده بود کشف و ضبط میشود.
لشکری اذعان داشت: به علت زیادی کالا، محموله به گمرک شهرستان کنگان منتقل و پس از شمارش تعداد ۲۴ هزار و ۸۴۴ توپ انواع البسه، تعداد ۲ هزار و ۴۱۸ کمربند چرمی، تعداد ۴۲۵ کیف دستی زنانه به مارک‌های مختلف و ۳۹۰ جفت کفش همگی خارجی و به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
وی بیان داشت: راننده‌ها با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
لشکری گفت: امیدوار هستیم با همکاری و تعامل مردم بتوانیم در برقراری نظم و امنیت در منطقه موفق شویم.