بالا بردن روحیه ایثارگری از سلاح‌های مهم در خنثی کردن جنگ نرم دشمنان است
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2014 | ساعت 12:58 | کد خبر: 31852 | sv186 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار جم گفت: بالا بردن روحیه ایثارگری از سلاح‌های مهم در خنثی کردن جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه و کارکنان سپاه شهرستان جم اظهار داشت: در نقشی که سپاه و بسیج در امنیت کشور و دستاوردهای نظام داشته و دارد هیچ شکی نیست و نقش بسیار ممتاز و برجسته سپاه و بسیج در همه عرصه‌های دیگر نیز قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور افزود: بسیجی یعنی همه کسانی که دل در گروه اسلام و انقلاب دارند.

نادری با بیان اینکه بیشترین نیروها از دل بسیج رشد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۹۰ درصد از مسئولین بسیجی و دوستدار انقلاب و دولت هستند و من هم افتخار می‌کنم که بسیجی هستم.

فرماندار جم با اشاره به وضعیت خاص کشورهای همسایه تصریح کرد: آن چیزی که امروز کشور ما نیاز به آن دارد ایجاد همدلی، و آرامش در جامعه اسلامی است و باید برای به دست آوردن آن تلاش زیادی کرد.

وی با بیان اینکه همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هم پایداری جمهوری اسلامی چه در عرصه‌های داخلی و خارجی است، یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند که نظام دینی و الهی ما را ناکارآمد جلوه دهد تا برای دیگر کشورها الگو نشویم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: امروز نیز باید جواب جنگ نرم و رسانه‌های دشمن را به وسیله رسانه‌ها و فضای مجازی داد و سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن،‌ استفاده از قدرت نرم داخلی است.

فرماندار جم با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین سلاح‌های مهم در خنثی کردن تهاجم نرم دشمن، بالا بردن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است گفت: سعی کنیم با بالا بردن بصیرت خود نگذاریم هجمه‌های عظیم تبلیغات سوء دشمن ما را به سمت خود بکشد و تلاش کنیم که روحیه شهادت طلبی را در خود قویتر کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ