- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی کنگان و عسلویه در هفته دولت

“عسلویه نیوز” مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در کنگان و عسلویه در هفته دولت خبر داد.001 [1]

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی و تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان از وظایف مسئولان استان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان از دغدغه‌های مسئولان است و به فضل خدا با تمام ظرفیت برای بهره‌برداری هر چه زودتر از این طرح‌ها بهره می‌بریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کنگان و عسلویه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب چند پروژه مهم در دست اجراست که تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مرادی از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در کنگان و عسلویه در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این تعداد فضای آموزشی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تکمیل شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: امسال در هفته دولت ۱۹ مدرسه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیران مدرسه‌ساز در راستای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی اهتمام جدی دارند و روز به روز مشارکت بیشتری داشته و دارند.

مرادی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۹ پروژه مدرسه‌سازی با ۱۴۲ کلاس درس در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر توسط خیران در دست اجراست که امیدواریم به زودی تکمیل شوند.