- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۵۰۰ رشته در دانشگاه امام صادق(ع) تدریس می‌شد

امام جمعه عسلویه گفت: ۵۰۰ رشته در دانشگاه امام صادق(ع) تدریس می‌شد.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های بارز امام صادق(ع)، تاسیس بزرگترین دانشگاه جامع اسلامی است که بیش از ۴ هزار نفر در آن دانشگاه به فراگیری علوم مختلف اسلامی پرداختند.

وی افزود: در دانشگاه امام صادق(ع) بالغ بر ۵۰۰ رشته تدریس می‌شد و تحول عظیمی در علوم اسلامی ایجاد شد و شاگردان و فقهای بزرگی تربیت کرد.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تبریک هفته دولت و آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به دولتمردان خاطرنشان کرد: نشانه پایداری دولت، غفلت نکردن در کارهاست و کسی که می‌خواهد ریاست کند باید تحمل داشته باشد و در سیاست بردباری داشته باشد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند تصریح کرد: یک کارمند طبق آیات و روایات باید کار کردن برای مردم را وظیفه خود بداند و کار ارباب رجوع را انجام دهد و اگر نمی‌تواند کار او را انجام دهد لااقل با برخورد اسلامی پاسخ او را بدهد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید علی اندرزگو اضافه کرد: این شهید انقلابی مبارز در ماه رمضان متولد شد و در ماه رمضان توسط عمال شاه به شهادت رسید و از ویژگی‌های این شهید والامقام این بود که به اشکال مختلف و لباس مختلف فعالیت‌های انقلابی خود را انجام می‌داد.

امام جمعه عسلویه به موضوع استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و گفت: وزیر علوم به تذکرات افراد و بزرگان و نمایندگان مجلس توجه نکرد و در صدد اصلاح امور نبود و جوری او را مدیریت می‌کردند که کارها خراب شد و امیدواریم دیگر از این اتفاقات نیفتد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیان کرد: نشستی با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان داشتیم و خروجی مثبتی داشت و قرار شد نیروهای بومی جذب بیمارستان عسلویه شوند.