- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیروزی پرگل تراکتورسازی در شهرآورد تبریز

در این دیدار که در حضور ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی با نتیجه پنج بر یک تیم شهرداری تبریز را شکست دادند تا به طور موقت به صدر جدول رده بندی صعود کنند.
گل های این بازی را احسان حاج صفی در دقایق ۳ و ۶۰، امیر حسین صادقی در دقیقه ۶، فردین عابدینی در دقیقه ۱۲ و سیاوش اکبرپور در دقیقه ۲۰ برای تراکتورسازی و سعید دقیقی در دقیقه ۳۳ برای شهرداری به ثمر رساندند.
قضاوت این مسابقه برعهده علیرضا فغانی بود. وی در جریان این بازی به سیدمحسن حسینی و فردین عابدینی از تراکتورسازی و سعید دقیقی و شهرام گودرزی از شهرداری کارت زرد نشان داد. همچنین شهرام گودرزی بازیکن تیم شهرداری تبریز در دقیقه ۴۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.
بازی با حملات طوفانی بازیکنان تراکتورسازی آغاز شد؛ به طوری که شاگردان قلعه نویی در ۱۵دقیقه نخست بازی سه بار دروازه همشهری خود را باز کردند تا در آستانه چهارمین پیروزی فصل خود قرار گیرند.
بازیکنان شهرداری پس از سه گل تراکتورسازی، روی به بازی تهاجمی آوردند تا بتوانند گل های خورده را جبران کنند اما اسیر ضد حملات سرعتی حریف شدند تا در نهایت با پنج گل مقابل همشهری خود تسلیم شوند.