- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی خبر داد.درویشی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” نامدار درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: هفته دولت یادآور تلاش‌ها و خدمات شهیدان رجایی و باهنر است و با وجود گذشت بیش از سه دهه هنوز نیز خدمات این عزیزان در اذهان زنده است.

وی افزود: نخل تقی از شهرهای بندری و مهم است و بخش عمده‌ای از تاسیسات پارس جنوبی در این منطقه است که باید رسیدگی بیشتری به این شهر شود.

شهردار نخل تقی خاطرنشان کرد: بدون تردید شهرهای عسلویه و نخل تقی میزبانانی شایسته برای پارس جنوبی و صنعت نفت و گاز بوده‌اند اما حضور صنعت در این منطقه بدون توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی مشکلات بسیار زیادی برای مردم فراهم کرده است.

درویشی در ادامه به آلایندگی‌های ناشی از فعالیت‌های پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه اشاره و تصریح کرد: در واقع آلودگی‌های زیست‌محیطی بیشترین تاثیر را در این شهرها داشته و مردم از این آلایندگی‌ها نگرانند.

وی بندر نخل تقی را شهری محصور خواند که از یک سو به دریا متصل است و از سه سمت دیگر به شرکت‌های صنعتی منتهی می‌شود و گفت: این شهر هیچگاه توسعه پیدا نمی‌کند.

شهردار نخل تقی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی برای ایجاد فضایی بانشاط و برای تامین رفاه و آسایش مردم انجام گرفته و امیدواریم مردم نیز رضایت داشته باشند.

درویشی از اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی خبر داد و بیان کرد: افتتاح پنج پروژه و کلنگ‌زنی هفت پروژه از اقدامات این شهرداری در هفته دولت است.

وی افزود: پنج پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و هفت پروژه نیز با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.