- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهردار نخل‌تقی: ۶ طرح عمرانی در بندر نخل‌تقی افتتاح شد

احمد شیخیانی در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در بندر نخل‌تقی اظهار داشت: بیان خدمات دولت در تمام ابعاد وظیفه مسئولان است و هفته دولت فرصتی ارزشمند برای این مهم است.
وی افزود: شهید رجایی و باهنر با اخلاص کامل و تنها برای خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم تلاش کردند و در راه خدمات خالصانه به مردم به شهادت رسیدند.
شهردار نخل‌تقی خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم نیز با انگیزه خدمات به مردم مناطق محروم و برای رفع فقر و فساد و تبعیض شروع به کار کرد و بدون اغراق طی چند سال اخیر شاهد عمران و آبادانی شهرها و روستاهای دوردست و محروم هستیم.
شیخیانی از اجرای ۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در نخل‌تقی خبر داد و تصریح کرد: افتتاح مدرسه ۹ کلاسه پیامبر اعظم (ص) شهر نخل تقی با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، محوطه‌سازی شهرداری نخل تقی به مساحت یک هکتار با اعتبار بیش از ۶ میلیارد ریال و افتتاح خیابان سربازان گمنام شهر نخل‌تقی به طول ۷۸۰ متر با اعتبار ۳۸۰ میلیون ریال از جمله مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت در نخل‌تقی است.
وی عنوان داشت: کلنگ‌زنی خیابان ۵۰۰ متری خلیج فارس بندر نخل تقی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساحل‌سازی در بندر نخل‌تقی نیز از دیگر برنامه‌های مهم در این شهر است.
شهردار نخل‌تقی گفت: فرماندار کنگان و بخشدار پرتلاش عسلویه و همچنین سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی همکاری مطلوبی با شهرداری نخل‌تقی داشته و شورای اسلامی نخل‌تقی نیز در تمام کارها همراهی خوبی داشته است.
شیخیانی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی از همه ظرفیت موجود استفاده میکنیم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برمیداریم.