- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار دشتستانی از گاز شهری

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار دشتستانی از گاز شهری خبر داد.

سید غلامعباس حسینی امروز در حاشیه بازدید از روند احداث شبکه گاز شهری در دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر با وجود اینکه قدمت زیادی ندارد، خدمات بسیار ارزشمند و مهمی انجام داده و شاهد توسعه روزافزون شبکه گازکشی در شهرها و روستاهای مختلف استان هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون شبکه گازرسانی در شهرستان‌های ۹ گانه استان گسترش یافته و در آینده نزدیک تمام مردم استان از نعمت گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار دشتستانی از گاز شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۷ کیلومتر گازرسانی به شهرهای مختلف دشتستان اجرایی شده و تاکنون بیش از ۱۱ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.
حسینی تصریح کرد: گازرسانی به شهر شبانکاره به طول ۱۹ کیلومتر، گازرسانی به آبپخش به طول ۲۵ کیلومتر و گازرسانی به سعدآباد به طول ۱۳ کیلومتر طی چهار ماه اخیر انجام شده است.
وی یادآور شد: بر اساس آمار موجود به منظور اجرای پروژه‌های فوق ۵۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و امیدوار هستیم بتوانیم خدمات لازم را نیز به مردم ارائه کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت: در نیمه دوم امسال نیز چند طرح مهم گازرسانی در دشتستان اجرایی می‌شود که اجرای عملیات تکمیل شبکه‌گذاری فاز ۲ آبپخش به طول۸۰ کیلومتر، اجرای عملیات تکمیل شبکه‌گذاری فاز ۲ شهر سعدآباد به طول ۳۲ کیلومتر و عملیات اجرایی شبکه گاز شهری شهر دالکی به طول ۳۸کیلومتر از مهم‌ترین طرح‌هاست.
حسینی اذعان داشت: باید از پتانسیل موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم تا همه مردم بتوانند از امکانات و تجهیزات موردنیاز بهره ببرند و باید شبکه گازرسانی را در تمام مناطق شهری و روستایی به صورت عادلانه گسترش دهیم.