امام جمعه عسلویه: مسلمانان هتک حرمت به قرآن را به شدت محکوم می کنند
تاريخ ارسال خبر : 10 سپتامبر 2010 | ساعت 15:16 | کد خبر: 1251 | sv82 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز عید فطر در مصلای عسلویه با تبریک عید فطر اظهار داشت: مسلمانان بعد از یک ماه بندگی و عبادت امروز را عید می‌کنند و این عید از بهترین اعیاد مسلمین است و باید استفاده معنوی لازم را ببریم.
وی افزود: بعد از یک ماه عبادت و راز و نیاز در روز عید باید وحدت را گسترش دهیم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم و همه باید به دیدن هم برویم و نباید کینه‌ها را نگه داریم و کسی پیروز است که بتواند ایمان خود را افزایش دهد و کینه و نفرت را دور بریزد.
امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم که برای نماز عید سعید فطر جمع شده‌اند، بسیار ارزشمند هستند و نشان دهنده وحدت حاکم در بین مردم است و باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم.
گنجی در ادامه به تهدیداتی که اخیرا توسط کلیساهای آمریکا برای آتش زدن قرآن صورت گرفته تصریح کرد: دولت آمریکا و شخص اوباما باید از این اقدامات بسیار زشت جلوگیری کنند و نباید اجازه دهند که توهینی به کتاب مقدس ما مسلمانان صورت گیرد.
وی ادامه داد: اگر هتک حرمتی به قرآن صورت گیرد مسلمانان به شدت آن را محکوم و اجازه نمی‌دهند که به بهانه ۱۱ سپتامبر به کتاب مقدس ما توهین شود.
امام جمعه عسلویه یادآور شد: کشورهای اسلامی باید تلاش کنند و با اتحاد و همدلی اجازه ندهند که کسی یا کسانی جرئت حتی تهدید مقدسات ما را داشته باشند و بدون شک اتحاد مسلمانان مهم‌ترین مسئله در شرایط کنونی است.
گنجی در ادامه به لزوم وحدت مسئولان بویژه مسئولان ارشد نظام اشاره کرد و گفت: سران سه قوه و سایر مسئولان ارشد باید از ولایت فقیه تبعیت کنند و نباید خدشه‌ای به وحدت وارد کنند و باید کاری کنند که کشور در مسیر پیشرفت و توسعه به حرکت خود ادامه دهد.
وی در پایان با تقدیر از مردم مسلمان عسلویه به دلیل اکرام نیازمندان در ایام ماه رمضان بیان داشت: اکرام ایتام بسیار ارزشمند و زیباست و مردم عسلویه در ایام ماه رمضان عملکرد خوبی در این زمینه داشتند و مسئولان منطقه به ویژه بخشدار و مدیران منطقه ویژه نیز تلاش خوبی در این زمینه از خود


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ