- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زنگ مدارس در آغاز سال تحصیلی نواخته شد

“عسلویه نیوز” با حضور مسئولین در کنار دانش آموزان زنگ مدارس در آغاز سال تحصیلی نواخته شد.زنگ مدرسه [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” عبدالله نادری در آیین  شروع سال تحصیلی جدید با مهم دانستن جایگاه نظام آموزشی در توسعه شهرستان تاکید کرد: نگاه صرفا ابزاری به آموزش داشتن  پاسخ گوی توسعه آموزشی نخواهد بود، و باید نگرشها را عوض کرد.

وی به رتبه اول شهرستان در خصوص هوشمند سازی مدارس در استان اشاره کرد و اظهارداشت: رفع کمبودها و نواقص در جای خود لازم است،اما این که تنها دنبال تامین لوازم و تجهیزات باشیم، باعث غفلت و فاصله گرفتن از وضعیت مطلوب می شود.

نادری به مشارکت فراگیر همه گروهای در گیر در آموزش اشاره کرد وتصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان به عنوان حلقه ارتباط بین مردم و مدرسه می تواند رویکرد متفاوتی در سال جدید به خود بگیرد، وبازوی توانمندی در جهت رشد مطلوب تر آموزش در شهرستان باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: ارتباط بین دانشگاهای شهرستان و آموزش پرورش باید شکل عینی تری به خود بگیر و از ظرفیت خوب دانشگاهای شهرستان در جهت ارتقای وضعیت فعلی استفاده کرد.

فرماندارشهرستان به نقش مهم برنامه ریزی در حوزه آموزش اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت طراحان خوب آموزشی با نگاه خاص محلی در کوتاه مدت و بلند مدت در بهبود شرایط موجود موثر خواهد بود.انتهای پیام/ع.ک