- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: دفاع مقدس شناسنامه عزت و اقتدار ایران اسلامی است

عسلویه نیوز – عبدالله نادری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم عطرافشانی در گلزار شهدای عسلویه با تجلیل از خدمات ارزشمند شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه بزرگ و عظیم دفاع مقدس همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد و در حقیقت دفاع مقدس شناسنامه عزت و اقتدار ایران اسلامی است و این امر هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود.
وی افزود: شهدای عزیز از بهترین قسمت وجود خود که جان عزیزشان بود گذشتند تا ارزش‌های والای اسلامی زنده بماند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: فرزندان میهن اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت و شجاعت در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و از مال و جان و ناموس مردم حفاظت کردند و این همه فداکاری و رشادت در هیچ کشوری مشاهده نشده و رزمندگان ایران اسلامی در واقع نمونه بارز رزمندگان صدر اسلام هستند.
نادری تصریح کرد: در سال‌های دفاع مقدس، همه اقشار با اتحاد و همدلی و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام راحل، حول محور الله ایستادند و به دشمنان اجازه تجاوز به خاک کشور را ندادند و تا آزادی همه مرزهای کشور استقامت کردند و گرامیداشت یاد و خاطره این رزمندگان وظیفه‌ای همگانی است.
وی ادامه داد: امروز و به دنبال ایستادگی ایران اسلامی در برابر متجاوزان، ملت‌های مظلوم جهان تمام امیدشان به ایران اسلامی است و این امیدواری در واقع ناشی از مقاومت جانانه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است و باید این ارزش‌ها را با جان و دل پاسداری کنیم و امروز افتخار می‌کنیم که پرچمدار مبازه با ظلم و ستم در سراسر جهان هستیم.
بخشدار عسلویه عنوان داشت: امروز هیچ کشوری قدرت تجاوز به ایران را ندارد و بدون هیچ شکی ناشی از فداکاری و شهامت رزمندگان با ایمان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است.
در ادامه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت، غبارروبی از قبور مطهر شهدا انجام شد و گلزار شهدای عسلویه نیز عطرافشانی شد.
نظیر چنین مراسمی در بسیاری از روستاهای بخش عسلویه نیز انجام شد.