- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه

“عسلویه نیوز” مسئول بسیج سازندگی شهرستان عسلویه از بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه خبر داد.بازسازی مدارس [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد رجبی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی عسلویه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارآفرینی رزمندگان و بسیجیان عزیز است و باید قدردان زحمات رزمندگان باشیم.

وی افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور بسیاری از خوبی‌ها و برگ زرین ملت قهرمان ایران است که با افتخارآفرینی و خلق حماسه‌های فراوان اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیز میهن به دست دشمنان بیافتد و باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت خوبی دارد و در عسلویه نیز شاهد این فعالیت‌ها هستیم.

رجبی از بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: طرح محرومیت‌زدایی امسال از نیمه مردادماه در عسلویه آغاز شد و تا ۲۹ شهریور ادامه داشت که با اجرای این طرح، بیش از ۱۰ مدرسه درعسلویه بهسازی و تجهیز شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه عسلویه بیان کرد: بیشترین فعالیت‌های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح شامل تعمیرات میز و نیمکت، نقاشی و رنگ آمیزی، شعار نویسی، ایزوگام مدارس، ساخت نمازخانه، نقاشی، فضای سبز و پاکسازی مدارس بوده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، جوانان، طلاب، فرهنگیان، بسیجی نیز از برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی بسیج سازندگی در طرح های هجرت سه هستند.

رجبی  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی نیز با جدیت وارد صحنه شده، خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و مناطق دورافتاده از جمله برنامه‌های مهم این سازمان در سال جاری است.