- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان استعفا کرد

“عسلویه نیوز” در اقدامی غیر متنظره رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان عسلویه استعفا کرد.محمدی زاده [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” محمود محمدی زاده که سابقه ۲سال ریاست هیئت فوتبال عسلویه را عهده دار بوده و موسس مدرسه فوتبال عقاب این شهر می باشد که حضور در عرصه ورزش او را درجمع مسئولان موفق ورزشی شهرستان معروف ساخته و با کارنامه درخشان ورزشی به سمت مسئول هیئت ورزشهای همگانی شهرستان عسلویه منصوب شد که توانست با برنامه ریزی کوتاه مدت عنوان برترین هیئت استان را بدست آورد و برای نخستین بار به جمع اعضای مجمع استان راه پیدا کند و همچنین با برنامه ریزی بلند مدت توانست به بهترین شکل جشنواره های ورزشی در سطح شهرستان را برگزار نماید و ورزش همگانی را در بین خانواده ها گسترش دهد.

وی در توضیح استعفای خود گفت: در ۴ سال اخیر که مسئولیت ورزشهای همگانی را بر عهده داشته ام حمایت های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گرفت اما کافی نبوده و متاسفانه با حمایت های شورای اسلامی و شهرداری توانسته ایم جشنواره های ورزشی شهرستان را اجرا نمائیم و نمی توان همواره دستان گدایی جلو ادارات دراز کرد و اداره  ورزش و جوانان نه تنها به صورت خاص باید به این ورزش و سلامتی خانواده ها توجه کند بلکه حد اقل ها را هم مسئولین باید مشاهده کنند و حمایت های لازم را انجام دهند.

وی تبعیض و عدم توجه به ورزش ادارات و خانواده ها و وعده های توخالی را مهمترین عامل برای همکاری نکردن با این هیئت برشمرد و افزود: متاسفانه همه نگاه ها  اکثراً سیاسی است و جنس من و خیلی های تاثیر گذار در حمایت از این ورزش با هم جور نیست و برای اینکه نگاه ها عوض شود از مسئولیت کنار می روم و الحق و الانصاف حق مردم دیارم از سرانه ورزشی که مدام از آن سخن گفته می شود بیشتر از اینهاست  و نگاه شایسته ورزشی به آن نشده است.

وی در تاریخ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از سمت خود استعفا و امروز رسما از سوی ایشان اعلام شده است.انتهای پیام/م.ج

متن استعفای ایشان بدین شرح می باشد:

جناب آقای نظامات

رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه

با اهداء سلام؛

احتراما؛ لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از حسن اعتمادی که به اینجانب داشته اید، اعلام نمایم. در طول ۳۵ سالی که از عمر این بنده حقیر میگذرد، همیشه سعی و تلاش نموده ام که به عنوان یک خدمتگزار صادق در خدمت مردم عزیزمان باشم و در بیش از ۱۰ سال حضور در عرصه های مختلف بدنه ورزش، این مسئله را به اثبات رسانده ام. اکنون با شرایط حاکم بر فضای کاری، ادامه فعالیت برایم میسور نیست و علیرغم همه علاقه ای که به ادامه کار دارم بدلیل بعضی ناهنجاری ها و پشتیبانی های لازم در هیئت ورزش های همگانی، ناگوارم که عدم همکاری و همراهی خود را اعلام نمایم که همه اعتبار و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای اعتلای نام شهرستانم تمامی هم و غم خود را معطوف این مسئله نموده ام.

رجا واثق دارم خدمات شایسته ای که در طول دوره مسئولیت این هیئت برعهده بنده حقیر بوده فدراسیون به یادگار خواهد ماند و هرگز بر کسی پوشیده نخواهد بود چراکه مردم عزیز، به عنوان قاضی، خدمتگزاران خود را فراموش نخواهند کرد. خانواده ورزش قبل از من و امثال بنده رؤسای زیادی در بدنه مدیریت ورزش شهرستان دیده‌اند و خواهند دید همانطور که مولا علی (ع) می‌فرمایند: اگر مقام ماندگار بود به تو نمی‌رسید.

استدعا دارم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و مدتهاست درگیر آن هستم ، با استعفای اینجانب موافقت نمائید.

در پایان توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم و اعلام می دارم با توجه به تجربه ای که در ورزش شهرستان دارم آماده هرگونه کمک و همفکری با اداره ورزش و جوانان می باشم.

 

با تشکر و دعای خیر

محمود محمدی زاده ۳۱/۰۶/۹۴