- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۲۰ مدرسه تخریبی در عسلویه وجود دارد

عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از وجود ۲۰ مدرسه تخریبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی در نشست مسئولان بخش عسلویه اظهار داشت: تمام کارکنان و مدیران آموزش و پرورش عسلویه و مدیران مدارس برای شروع خوب و مناسب سال تحصیلی به شکل شبانه‌روزی فعالیت کردند و بسیار خوشحالیم که بدون مشکل این امر به انجام رسید.
وی افزود: آموزش و پرورش منطقه عسلویه با اتمام امتحانات نوبت دوم در نیمه دوم خرداد ماه با تشکیل ستاد پروژه مهر که وظیفه آن آماده‌سازی نیروی انسانی، فضای مدارس و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید است، کار خود را آغاز کرد و با اهتمام همه کارکنان با موفقیت سال را آغاز کردیم.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: ستاد پروژه مهر در عسلویه شامل شش کمیته است که تا پایان مهرماه و سازماندهی کامل مدارس به کار خود ادامه می‌دهند.
احمدی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها در منطقه عسلویه تصریح کرد: انسجام کامل در برگزاری این جشن‌ها نشانگر همکاری مطلوب مدیران مدارس، بخشداری، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراها، ائمه جماعت و تمامی مسئولان در راستای آماده‌سازی مدارس بوده و این امر نوید سال تحصیلی موفقیت‌آمیزی را برای دانش‌آموزان می‌دهد.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید با تلاش جمعی و همکاری همه عزیزان، ۷۰ واحد آموزشی و ۳۷۵ کلاس درس آماده خدمت‌رسانی به ۷۵۰۰ نفر دانش‌آموز در سطح منطقه شده است.
این مسئول گفت: در سال جهاد اقتصادی همکاران ما عزم خود را جزم کرده‌اند تا بنا به تاکید مقام عالی وزارت جناب حاجی‌بابایی و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر تمام تلاش خود را در راستای عملیاتی کردن مطالبات رهبری که همان تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموز تراز ایرانی است به کار ببندند.
احمدی با بیان اینکه ۲۰ مدرسه تخریبی در عسلویه وجود دارد، افزود: ۲۰ مدرسه در منطقه با ایمنی پایین هستند که به تدریج تخریب و بازسازی می‌شوند و امیدوار هستیم به زودی این مهم انجام شود.
بخشدار عسلویه نیز اظهار داشت: تلاش همه مسئولان بخش برای رشد و توسعه مدارس و افزایش کیفیت تحصیل در عسلویه به کار گرفته شده است.
عبدالله نادری گفت: بیشترین حمایت را از آموزش و پرورش به عمل می‌آوریم و انتظار داریم آموزش و پرورش عسلویه نیز به موفقیت خود ادامه دهد.