- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه: تفکر و روحیه بسیجی و ولایتمداری بود که ناممکن ها را ممکن کرد

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز در باشگاه خبرنگاران بسیج عسلویه حجت الاسلام ذوالنور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ارزشها ، ایثارگریها ، شجاعتها ، رشادتهای ۸ سال دفاع مقدس و جانبازی های مردان عرصه خون و خطر گفت: موقعیت استراتژیکی ، ژئوپولیتیکی و ژئواکونومیکی ایران و منطقه خلیج فارس است و دنیا تا حدود نیم قرن دیگر خود را نمی تواند از سوخت های فسیلی بی نیاز کند و با توجه به اینکه ۶۴ درصد نفت و گاز منطقه دنیا در خاورمیانه است اهمیت آن برای کشورهای صنعتی می توان درک کرد.
ذوالنور از حیث اینکه خلیج فارس نگین انگشتر منطقه می باشد گفت: سواحل طولانی ایران اسلامی و جنس سواحل و صخره ای بودن آنکه بیش از ۱۸۵۰ کیلومتر مساحت و برابری دارد با تمامی کشورهای همسایه غربی و در برابر آنها عرض اندام می کند و دو نقطه از چهارده نقطه استراتژیک جهان که شامل جزایر سه گانه ( تنب بزرگ ، تنب کوچک ، ابو موسی ) و تنگه هرمز است را از دلایل مقتدر بودن جمهوری اسلامی در منطقه دانست.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به قدرت لجستیکی ( قدرت بازدارنده ) شده است و شما در پشت درهای بسته علمی توانستید دنیا را شگفت زده کنید زیرا آنها می دانند پرتاب ماهواره امید نشان از این است که ایران اسلامی به ۲۰۰ صنعت دست پیدا کرده است و اگر به فرموده امام (ره) دشمن کاری نکرد و دست به تحرکی نزد نتوانسته اند فکر نکنید از نجابتشان است آنها قدرت بازدارندگی ایران را دریافته اند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایمان ، معنویت ، خودباوری، دین گرایی ، فرهنگ اهل بیت و تفکر و روحیه بسیجی و ولایت مداری را عواملی برشمرد که وارد هر عرصه ای شد ناممکن را ممکن کرد.
وی اضافه کرد: دشمن امروز ولایت که جوهره و ملات اصلی معنویت است را مورد هجمه قرار داده زیرا براندازی نظام سیاسی دیگر با جنگ کارایی ندارد و امروز برای تخریب نظام های سیاسی دنیا از همین روش استفاده می کنند و اولین سیبل سینه رهبری است که آن را هدف قرار می دهند.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور فرمانده بسیج عسلویه ، بخشدار و مدیر عامل مجتمع نفت و گاز و کارکنان و بسیجیان سپاه عسلویه راس ساعت ۹:۳۰ مورخه ۸۹/۷/۶ با مجری توانای صدا و سیما فرزاد جمشیدی آغاز در ساعت ۱۲:۰۰ به پایان رسید.