- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازگشت مهدی هاشمی هدفمند است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: بازگشت مهدی هاشمی به کشور در فرصتی که به انتخابات نزدیک می‌شویم و بازگشت سران فتنه که خواستند التهاب‌آفرینی کنند هدفمند است، پازل‌ها را باید ببینیم و شناسایی کنیم.

خبرگزاری فارس: بازگشت مهدی هاشمی هدفمند است/ پازل‌ها را باید شناسایی کنیم

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد جمعه‌ شب در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اوج عزت و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان هستیم و بحمدالله روزبه‌روز این اقتدار بیشتر شده است.

وی افزود: نظام اسلامی در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار دارد و باید با وحدت و همدلی این مسیر را تداوم بخشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند و بررسی انقلاب‌های منطقه حاکی از آن است که تمام الگوی انقلاب‌ دنیای امروز برگرفته از انقلابی است که مردم ایران اسلامی کرده‌اند.

وی با انتقاد از انتشار کاریکاتور موهن در روزنامه شرق ابراز داشت: در هر کشوری هر کشته‌ای که به شهید تبدیل شده خونش به نهضت تبدیل شده و امروز نهضت‌های متعددی ایجاد شده که از برکات انقلاب اسلامی است و خیانت به این ارزش‌ها خیانت به ۲۵۰ هزار شهید است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسامحه با دشمنان و دنیای استکبار و نرمش در برابر دشمن خیانت به خون شهداست، کرنش در مقابل آمریکا و استکبار ذلتی است که بعضا برخی سیاسیون بیچاره‌ای که از زمان جنگ با تلنگر و تشر ارواپائیان و غرب چراغ سبز می‌دهند به خون شهدا خیانت می‌کنند و ما هیچ وقت اجازه نخواهیم داد که با خون شهدای عزیز با سهولت و آسانی بازی بکنند و این ارزش‌ها را زیر پا له بکنند.

موسوی‌‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که التهاباتی در ایران اسلامی ایجاد کنند، بیان داشت: برگشت مهدی هاشمی به کشور در فرصتی که به انتخابات نزدیک می‌شویم و بازگشت سران فتنه که خواستند التهاب‌آفرینی کنند هدفمند است، پازل‌ها را باید ببینیم و شناسایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی لازمه بسیجیان و حزب‌اللهی‌ها است تصریح کرد:  وقتی لباس حزب‌اللهی و ولایتمداری را به تن کردیم و پرچم بسیجی را برافراشتیم باید بصیرت داشته باشیم و اگر در این لباس خطا کنیم خطرناک است و اثرات و تخریب‌های فراوانی از ناحیه دشمنان به دنبال خواهد داشت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ما فتنه‌های عظیمی را پیش رو خواهیم داشت که در بستر‌های موجود ایجاد می‌شود و انتخابات ریاست‌جمهوری آتی یکی از بستر‌هاست.

موسوی‌نژاد متذکر شد: دشمنان انقلاب مسیر را به سمتی می‌برند که یک انتخابات سست، کم‌حضور و بی‌رنگ ایجاد کنند به‌گونه‌ای که این انتخابات مانند انتخاباتی که سال گذشته با حضور پررنگ مردم پشت سر گذاشتیم نباشد و اگر هم انتخابات با حضور پرشور مردمی مواجه شد همان درگیری و فتنه‌ای که در انتخابات ۸۸ شاهد بوده‌ایم را با گستردگی بیشتر به‌وجود خواهند آورد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید کمربندها را ببندیم و با اتحاد و وحدت و همدلی، دست در دست همدیگر برای مقابله و مبارزه با شیاطین و فتنه‌گران و افرادی که مقابل ولایت خیمه ‌برافراشته‌اند باید آمادگی و استحکام و حضور داشته باشیم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: بهترین پدافندی که ما امروز در برابر دشمنان نظام می‌توانیم به کار گیریم، حضور حداکثری در همه عرصه‌ها است که مردم جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها در این امتحان سربلند بوده‌اند و آنهایی که ادعای مذاکره با دشمنان و آمریکا را دارند باید بدانند که فرزندان امام خمینی (ره) در کنار جوانان و فرزندان خامنه‌ای عزیز محکم و مستحکم ایستاده‌اند و با دعای «اللهم ارزقنا توفیق‌ الشهاده» تلاش می‌کنند.

وی گفت: هیچ وقت شیعه و بسیجی دنبال مرگ در بستر نیست و سرهای خود را بر تنمان اضافی می‌دانیم و امیدواریم که این سرها را در رکاب حضرت بقیه‌الله(عج) در مسیر حفظ ارزش‌ها فدا کنیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شیعیان همانند مولای متقیان علی‌ (ع) رستگاری و فلاح خود را در شهادت می‌بینند و فرهنگ شهادت را فرهنگ حقیقت و پیروزی می‌دانند.

موسوی‌نژاد گفت: هر کجا دیدیم کسی خطایی می‌رود که به جبهه عاشقان ولایت لطمه می‌زند باید تذکر دهیم و نباید به اندازه سر سوزنی ملاحظه کنیم زیرا ملاحظات عامل شکست است و باید تذکرات را بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه فریاد عدالت‌خواهی و حق‌طلبی نباید خاموش شود، تصریح کرد: باید در مقابل باطل بایستیم و حق را تقویت کنیم، یکی از ایراد‌های بچه‌های حزب‌اللهی این است که موضع حق را کمتر حمایت می‌کنند و باید هرگاه دیدیم شخصیت‌ها و مجامع موضع حق را دارند برای حمایت از ایشان قاطع به صحنه بیاییم.