- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گفته‌های نوجوانان غیور ایرانی پس از جهانی شدن

پس از صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی، ملی پوشان با اشاره به همدلی تیم ایران از پیروزی برابر استرالیا صحبت کردند.


به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی پرگل پنج بر یک مقابل استرالیا و صعود به جام جهانی نوجوانان، درباره این بازی و ادامه راه‌شان برای رسیدن به قهرمانی نوجوانان آسیا و جام‌جهانی اظهارنظر کردند.

محمدرضا بازاج: مزد زحمات شبانه‌روزی خود را گرفتیم

بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم جواب حضور تماشاگران را بدهیم. ما مزد زحمات شبانه‌روزی خود را گرفتیم و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و همچنین استرالیا را شکست بدهیم و انشاءالله در بازی بعدی هم پیروز خواهیم شد و به فینال راه پیدا خواهیم کرد.

میلاد دایی: همه با غیرت بازی کردند

بازی امروز ما عالی بود و همه امروز با غیرت بازی کردند و توانستیم مزد دو سال زحمت خود را بگیریم. این پیروزی فقط برای ما نیست و آن را به ۷۵ میلیون مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

کمیل حق‌زاده: همه همدل بودیم

امروز همه همدل بودیم و می‌خواستیم پس از دو سال زحمت به جام جهانی صعود کنیم. واقعا از تجربه دوستی‌مهر استفاده کردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

سیدسجاد سید: مزد زحمت‌هایمان را گرفتیم بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند و مزد زحمت‌هایشان را گرفتند. ما به برد در این بازی فکر می‌کردیم، اما پیروزی با این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردیم. صحبتی که سرمربی تیم ما در بین دو نیمه انجام داد، تاثیر زیادی روی ما داشت توانستیم روند بازی را تغییر دهیم.

علی ریگی: گل من خواست خدا بود

گلی که زدم خواست خدا بود و خدا را شکر توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. کل تیم برای این پیروزی زحمت کشیده بود.

ساسان جعفری: طبق برنامه‌هایمان پیش رفتیم

بازی طبق چیزی که می‌خواستیم پیش رفت و توانستیم طبق برنامه‌هایمان پیش برویم. من هم مثل تمام ایرانیان خوشحال هستم. من یک هفته است که پلاتین را از دستم در آورده‌ام و اگر زمین می‌خوردم دستم دچار مصدومیت شدیدی می‌شد.

سیدمجید حسینی (کاپیتان تیم ملی نوجوانان): امیدوارم قهرمان آسیا شویم

بازی خوبی را انجام دادیم. تیم استرالیا به سبک اروپایی بازی می‌کند و تیم خوبی دارد. ما می‌خواستیم پیروز شویم و خدا هم به ما کمک کرد و همه بچه‌ها برای پیروزی با هم همدل بودند. خیلی خوشحال هستم که به جام جهانی صعود کردیم و امیدوارم به قهرمانی آسیا هم دست پیدا کنیم.

رضا کرملاچرب: تازه کارمان شروع شده است

خدا را شکر مزد زحمات دو ساله‌مان را گرفتیم و توانستیم مقابل استرالیا پیروز شویم و به جام جهانی برویم. واقعا احساس خوبی از صعود به جام جهانی داریم. اما تازه کارمان تازه شروع شده است و باید برای قهرمانی این رقابت‌ها و صعود به مراحل بعدی جام جهانی صعود کنیم.