- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هدف نوجوانان حضور درجمع چهار تیم اول جهان

رییس فدراسیون فوتبال پس از صعود نوجوانان ایران به جام جهانی ۲۰۱۳ گفت: هدف فدراسیون این است که این تیم در جام جهانی جزو چهار تیم اول شود.


علی کفاشیان در پایان دیدار ایران و استرالیا اظهار کرد: ملی‌پوشان بازی خیلی خوبی ارایه دادند و خوشحالم که توانستند امروز بازی اصلی خود را به نمایش بگذارند و ۹۰ دقیقه با تمام وجود کار کنند. امیدوارم بقیه هم از این بازیکنان الگو بگیرند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان در تیم بزرگسالان هم از این بازیکنان استفاده کرد؟ گفت: این پیشنهادات وجود دارد اما به هر حال کادر فنی بهتر می‌تواند این مسائل را تشخیص دهد ولی ما باید تلاش کنیم که بتوانیم از این بازیکنان در فوتبالمان بهره ببریم.

کفاشیان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تیم ما به جام جهانی صعود کرده است و دو بازی دیگر هم باید انجام دهیم تا قهرمان شویم و هدف ما این است که به جام جهانی برویم و جزو چهار تیم اول باشیم.

او هم‌چنین گفت: حدود یک سال و نیم این تیم را مورد حمایت قرار دادیم و تمام امکانات را بدون کم و کاست برایشان فراهم کردیم.

کفاشیان هم‌چنین درباره‌ی میزان پاداش به این بازیکنان گفت: این بازیکنان مستحق هرگونه پاداشی هستند ولی ما هم باید به جیب خودمان نگاه کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مجمع فدراسیون دقیقا چه زمانی برگزار می‌شود؟ گفت: اول آبان این جلسه برگزار می‌شود و دلیلش هم این است که یک سری مدارک باید آماده می‌شد. از آن‌جایی که به مدت ۲۱ روز پس از برگزاری جلسه‌ی هیات رییسه، مجمع باید برگزار شود، تاریخ این جلسه اول آبان می‌شود.