- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهرداری ها پیشگام تحول در آموزش شهرستان شوند

“عسـلویـه نیـوز” فرماندار عسلویه پیشگام شدن شهرداری ها در تحول آموزش را خواستار شد.SONY DSC [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در مراسم تجلیل از کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر عسلویه و خانوادهای آنان  با مهم توصیف کردن نقش شهرداری ها در آموزش شهرستان تاکید کرد:  برای بهبود کیفیت  آموزشی نیازمند حضور بسیار پررنگ شهرداری و سایرگروهای مربوطه در این حوزه است.

نادری به نقش مهم خانواده در اثربخشی کارکنان در محیط کاری اشاره کرد و گفت: مادر با فراهم کردن محیطی همراه با آرامش برای همسرو فرزند خانواده زمینه ساز تغییرات بسیار مثبت و تاثیر گذار در کوتاه مدت و بلند مدت می شود.

وی به نقش مهم نیروی انسانی در پیشرفت هر جامعه اشاره ، و تصریح کرد: این ظرفیت در عسلویه نیازمند توجه خاص و اساسی است، که آموزش رکن اصلی و اولیه در تربیت نیروی انسانی ماهر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به توانمند سازی نیروی انسانی،  تصریح کرد: مهم ترین اولویت های آموزشی در سال جدید تحصیلی برگزاری کلاسهای تقویتی با کمک مراکز آموزش عالی، مشاوره تحصیلی و حضور پررنگ خانوادها در امر تحصیل و آموزش است.

فرماندار شهرستان به تغییر نگرش ها در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: باید نگاها را از سخت افزاری به نرم افزاری تبدیل کرد، تا شاهد تغییر مطلوب و نتیجه مورد دلخواه بود.انتهای خبر/ع.ک