- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خطبه های نماز جمعه بخش عسلویه

امام جمعه بخش عسلویه در آغاز خطبه های سیاسی عبادی این هفته بخش عسلویه با اشاره به نقش و اهمیت قرآن در زندگی دنیوی و اخروی مسلمانان خاطرنشان کرد : تاریخ نشان داده است که هر جا مسلمانان به قرآن توجه کنند پیروز بودند و در تاریخ انقلاب اسلامی با اندکی توجه به قرآن  در ۸ سال جنگ تحمیلی حماسه ساز شدیم.

گنجی در ادامه به سالروز شهادت امام صادق (ع) در هفته آینده اشاره و تاکید کرد: امام صادق (ع) در برهه ای از تاریخ زندگی می کرد که اسلام و قرآن به فراموشی رفته بود و ایشان با طاغوت زدایی و نشان دادن اسلام ناب محمدی نقشی بی بدیل در احیاء اسلام ناب محمدی در میان مسلمانان داشت .

ایشان با انتقاد شدید از مطرح کردن مکتب ایران و کورش  در بین بعضی از مسئولین گفت : افتخار ما به کورش نیست افتخار ما ائمه اطهار هستند پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی در گرو رمز یا زهرا و یا حسین و پیروی از ائمه اطهار بود و اگر کورش می توانست شاه را از سقوط نجات می داد ، افتخار ما شهدا هستند  و نباید مسیر خود را گم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین گنجی  درادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و با تبریک آن به پرسنل نیروی انتظامی تصریح کرد : امنیت و آرامش از مهمترین نیاز های یک جامعه است که نیروی انتظامی به خوبی توانسته است این مهم را انجام دهد ، امروز به لطف تلاش بی وقفه عزیزان ما در نیروی انتظامی شاهد امنیت خوبی در بخش عسلویه هستیم .

ایشان در ادامه به بیست و یکمین اجلاس ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با مقام معظم رهبری و سران سه قوه اشاره کرد و افزود : مقام معظم رهبری در این دیدار جایگاه و نقش ائمه جمعه را تبیین کردند و اطلاع از مسائل روز و خصوصا توجه به جوانان را از مهمترین کارهایی دانستند که ائمه جمعه باید به آن توجه کنند .

وی همچنین به دیدار با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه ضمن تقدیر از مواضع شجاعانه رئیس جمهور در سازمان ملل، از رئیس جمهور و وزرا خواستند که به دغدغه‌های مراجع تقلید توجه بیشتری داشته باشند.

در پایان امام جمعه بخش عسلویه از دست اندر کاران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.