- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران در عسلویه

“عسلویه نیوز” مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این سازمان در نیمه دوم آذر ماه امسال در عسلویه خبر داد. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن آخوندی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی امری بسیار مهم و ضروری است و این امر در محیط‌های عملیاتی اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای آتش‌نشانان و سایر واحدها در این منطقه در نظر گرفته‌ایم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این سازمان در نیمه دوم آذر ماه امسال در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه خاص منطقه ویژه پارس به عنوان قطب انرژی کشور، تنوع خطرات در منطقه، نزدیکی زیاد با جامعه محلی و استقبال مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران با حضور ۱۵ تیم از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در تاریخ یاد شده برگزار می‌شود.

آخوندی با اشاره به توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها و امکانات ایمنی در منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: به زودی مناقصه خرید ۱۱ دستگاه خودرو با انواع تجهیزات نجات‌دهنده برای تقویت و به‌روزرسانی اچ، اس، ای سازمان منطقه ویژه انرژی پارس انجام می‌شود.

وی افزود: مدیریت اچ، اس، ای و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بنا دارد بر اساس سه شاخص بهداشت، ایمنی و محیط زیست از مجموعه‌های برتر شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس تقدیر به عمل آورد.

آخوندی موقعیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از لحاظ ایمنی و آتش‌نشانی در سطح استانداردهای ملی و بین‌المللی رضایت‌بخش اعلام کرد و ادامه داد: به رغم وجود محدودیت‌ها، سهم این بخش طبق روال گذشته انجام و افراد ما به دوره‌های پیشرفته اعزام و وسایل و تجهیزات به‌روز خریداری می‌شود.