- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احتمال کنار گذاشتن سرخابی ها از لیگ قهرمانان

عزیز محمدی در جلسه کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: تراز مالی باشگاه‌ها باید مشخص شود و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در صورتی که ثبت شرکت‌ها نشوند نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. در صورتی که این مشکل برطرف نشود احتمال کنار گذاشتن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. رئیس سازمان لیگ تأکید کرد: باشگاه‌ها تا ۱۴ اکتبر ( ۲۲ مهر سال جاری) زمان دارند که مدارک خود را کامل کنند. باشگاه‌های سایپا، فولاد، راه‌آهن و ملوان، سایپا از نظر امکانات دارای اشکالاتی هستند و باشگاه‌های فجر سپاسی شیراز، داماش گیلان و مس سرچشمه باید مدارک کامل بازیکنان خود را به ما بدهند.

محمدی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه اعلام شده ژمنابع دولتی نباید به فوتبال کمک مالی کنند این احتمال وجود دارد که لیگ برتر در نیم فصل دوم تعطیل شود چرا که باشگاه‌ها دچار مشکل خواهند شد.

وی گفت: در تاریخ ۵ مهر نامه‌ای به دفتر وزیر ورزش ارسال و در آن اعلام کردیم که ممکن است سهمیه ایران کم شود و همچنین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکل ثبت هیئت مدیره دارند. تا تاریخ ۱۱ دی فرصت داریم تا حرفه‌ای شویم و اگر این اتفاق نیفتد مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.