- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه موقت عسلویه :‌ جوانان برای دستیابی به قله های علمی تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین فتحی امام جمعه موقت بخش عسلویه پس از دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) را تبریک عرض نموده و با بیان فضایل اخلاقی و رفتاری آن بزرگوار مطالبی بیان کرد و افزود : حضرت فاطمه معصومه (س) با مهاجرت از مدینه به طوس توانست نقش بسزایی را در نشر و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی ایفا نماید و امروز شهر بلطف حضور این خانم بزرگوار به مرکز علوم حوزوی جهان تشیع مبدل شده است.

فتحی تصریح کرد: تکریم از شخصیت‌ها و بزرگان دین امری واجب و ضروری است و در مناسبت‌های مختلف باید یاد و نام شخصیت‌های ارزنده اسلام را گرامی بداریم.

خطیب جمعه این هفته شهر عسلویه در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبه گان و دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد :‌رهبر معظم انقلاب همواره به نش ارزنده علم در دستیابی به رتبه اول منطقه ای در سال ۱۴۰۴ تاکید  و از آنها خواستند که در جهت فتح قله های علمی و دستیابی به فنون و علوم پیشرفته تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی افزود : امروزه به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای کسب علم و دانش در کشور مهیا شده و همه باید تلاش کنند در جهت پشبرد اهداف انقلاب و اسلام گام بردارند.

ایشان در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی پرسنل پر تلاش این نیرو تاکید کرد: تعامل و همکاری مردم با نیروهای انتظامی موجب ایجاد امنیت در سطح جامعه می‌شود و باید این تعامل هر روز بیشتر و بهتر شود.