- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان کنگان

مدیرعامل پارس جنوبی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان کنگان خبر داد.

سید‌پیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار کرد: دولت نهم و دهم در توسعه میادین مشترک نفت و گاز عملکرد بسیار خوبی داشته به ویژه در دو سال گذشته شاهد اقدامات مهمی در این عرصه هستیم.
وی افزود: سفر هشتم فروردین مقام معظم رهبری به پارس جنوبی موجب افزایش انگیزه کارکنان و مدیران پارس جنوبی شده و از هشتم فروردین تاکنون شاهد رشد قابل توجهی در منطقه ویژه هستیم.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: برای توسعه پر شتاب پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی از تمام توان و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان صنعت نفت، استفاده کردیم و این موجب افزایش روحیه تعامل و همکاری بین تمام شرکت‌ها و بخش‌های مختلف مدیریتی در سطح پارس جنوبی و استان بوشهر شده است.
موسوی عنوان کرد: در سال جاری رویکرد و محوریت عملکرد مدیران در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اجرایی و بهداشتی و درمانی، تحقق اهداف بلند صنعت نفت در چهاچوب جهاد اقتصادی تعریف و تعیین شده است.
وی اضافه کرد: وزارت نفت در اختصاص اعتبارات لازم برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های مختلف در استان پیشگام است و نتایج این برنامه‌ها به نفع مردم بومی و ساکنان استان بوشهر است.
مدیرعامل پارس جنوبی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کنگان به عنوان بیمارستان معین وزارت نفت از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اختیار این بیمارستان قرار می‌گیرد.
موسوی تصریح کرد: این میزان اعتبار با دستور وزیر نفت جناب مهندس قاسمی در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.
وی افزود: ساخت درمانگاه مرکزی شهرستان بوشهر با بودجه‌ای معادل ۸۰ میلیارد ریال از سوی شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز نیز از مهم‌ترین اقداماتی که با دستور وزیر نفت انجام می‌شود.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ پروژه پالایشگاه گازی در سایت ۱ و ۲ پارس جنوبی در حال ساخت است که برای تامین نیازهای درمانی کارکنان شاغل در این پروژه‌ها لازم است بیمارستان‌های توحید جم و امام خمینی (ره) کنگان در کوتاه‌ترین زمان توسعه یافته و بخش‌های جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی و قلب و عروق آنها باید تجهیز شود.
موسوی اضافه کرد: باید دست به دست هم بدهیم و از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه استفاده کنیم.