- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه خبر داد. علی ماندگار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع روز جشن و سرور امامت است و باید شأن و عظمت این روز توسط شیعیان حفظ شود.

وی افزود: در شهر عسلویه شاهد برگزاری جشن‌های بزرگ دهه امامت و ولایت هستیم و مردم و مسئولان در برپایی این جشن‌ها مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور و قطب اقتصادی و صنعتی است و باید برای عمران و آبادانی و توسعه این بندر زیبا اهتمام بورزیم.

ماندگار تصریح کرد: عسلویه در کنار تاسیسات بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی دارای ساحلی زیبا و محیطی بانشاط است و باید از ظرفیت‌های گردشگری عسلویه در جذب توریست و گردشگر بهره ببریم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمران شهری در عسلویه به منظور زیباتر کردن شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری در دست اجراست و تعدادی از پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

شهردار عسلویه از اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از آنها در دستور کار قرار دارد.

ماندگار گفت: در سال جاری به منظور تسطیح خیابان‌ها و معابر و کاهش ترافیک به ویژه در مناطق پرتردد شهر برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و البته برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تامین به موقع اعتبارات هستیم.

وی افزود: به تمام پروژه‌ها به طور مرتب سرکشی می‌کنیم و با نظارت مستمر و دقیق برای افزایش سطح کیفی پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.

شهردار عسلویه بیان کرد: در بحث ساحل‌سازی نیز امسال برنامه‌های ارزشمندی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم به نتیجه لازم برسیم.