- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه

فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه خبر داد.فرماندار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع عید امامت و عید اکمال دین است و باید از این ایام نهایت بهره معنوی را ببریم.

وی افزود: در عسلویه در دهه امامت و ولایت شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و باکیفیتی هستیم و امیدواریم روز به روز فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه گسترش بیشتری داشته باشد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه از شهرستان‌های مهم در حوزه اقتصاد و صنعت به شمار می‌رود و برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از برنامه‌های مورد توجه و تاکید است و باید با توسعه مناسب زیرساخت‌ها، زمینه را برای فعالیت بهتر و موثرتر بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاهای دوردست و کمتر برخوردار از برنامه‌های مهم مدیریت شهرستان است و به فضل خدا شاهد رونق بیش از پیش شهرستان باشیم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: امسال استاندار تاکید بسیار زیادی بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد و انتظار داریم با تخصیص به موقع اعتبارات به اهداف خود برسیم.

اسماعیلی از تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه خبر داد و اظهار داشت: باید با جدیت بیشتر برای تکمیل پروژه‌ها و بهره‌مندی مردم از آنها اهتمام ورزیم.

وی افزود: نظارت بر پروژه‌های عمرانی با شتاب انجام می‌شود و هر دو هفته یک‌بار تمام پروژه‌ها را بازدید و گزارش فعالیت‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به معاونت عمرانی استانداری اعلام می‌کنیم.