- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای سند توسعه کنگان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان

عسلویه نیوزمدیرعامل پارس جنوبی گفت: سند توسعه شهرستان کنگان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش “عسلویه نیوز” سید‌پیروز موسوی ‌در ‌جلسه شورای اداری شهرستان کنگان و تودیع و معارفه فرماندار کنگان اظهار کرد: شهرستان کنگان میزبان طرح‌های بزرگ پارس جنوبی است و تلاش مسئولان برای توسعه پارس جنوبی قابل تقدیر است.
‌مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی ضمن تجلیل از خدمات فرماندار پیشین کنگان بیان کرد: فرماندار پیشین این شهرستان (عباس تبرکی) از نیروهای توانمند استان بوشهر است که در مدت حضور و فعالیت در حوزه شهرستان کنگان توانسته خدمات ارزنده‌ای از خود به جای گذارد.
وی تصریح کرد: خوشحالم از اینکه امروز در مراسمی حضور دارم که قرار است در آن از زحمات یک مدیر دلسوز و ولایت مدار تجلیل به عمل آید و مدیر متعهد و ایثارگر دیگر به عنوان فرماندار یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر معارفه شود.
موسوی افزود: پیگیری مستمر مسائل و مشکلات مردم و همچنین پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های دولت خدمتگزار از نشانه‌های بارز  جناب تبرکی در دوران حضورش در فرمانداری شهرستان کنگان بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از طراحی و تهیه سند توسعه شهرستان کنگان با اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت خبر داد و گفت: تعامل و توجه وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس به توسعه محیط‌های پیرامون تاسیسات صنعت نفت یک اولویت مهم در راستای انجام ماموریت‌ها و وظایف منطقه ویژه پارس است.
موسوی با اشاره به تعامل وزارت نفت با استان بوشهر‌ به ویژه شهرستان کنگان بیان کرد: طراحی و تهیه سند توسعه شهرستان کنگان با اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای تعامل و توجه وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه به محیط پیرامونی خود به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادها در استان بوشهر در دولت دهم بوده که این رویداد مهم می‌تواند موجب رونق، توسعه و آبادانی شهرستان کنگان شود.
وی همچنین در‌سوابق فرماندار جدید شهرستان کنگان افزود: جناب یزدان‌شناس از پاسداران و ایثارگران انقلاب و نظام هستند که به طور قطع با استفاده از تجارب بالای مدیریتی خود می‌تواند منشا خیر و برکات متعدد در این شهرستان شود.
موسوی در این مراسم به نمایندگی از وزارت نفت، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و همکاری‌های فرماندار پیشین کنگان در مدت زمان خدمت و همکاری با مجموعه صنعت نفت در راستای توسعه و شتاب‌دهی به اجرای پروژه‌های پارس جنوبی تصریح کرد: به نمایندگی از وزارت نفت، آمادگی خود را در راستای تعامل سازمانده با فرماندار جدید شهرستان کنگان در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام می‌دارم و امیدوارم با همراهی تمام دستگاه‌های مرتبط بتوانیم با توسعه پارس جنوبی به اقتصاد و پیشرفت نظام کمک کنیم.
فرماندار پیشین کنگان نیز در این مراسم، تلاش های سید‌پیروز موسوی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی شهرستان کنگان را چشمگیر خواند و خاطرنشان کرد: حضور مهندس موسوی به عنوان یک فرصت ارزشمند برای توسعه شهرستان کنگان محسوب می شود؛ تعامل و همکاری با ایشان باید با قوت ادامه یابد.