- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جابه جایی ماهانه ۴۳ هزار مسافر در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه گفت: با افزایش تعداد پرواز و توسعه زیرساخت های فرودگاهی، میزان جا به جایی مسافر در این فرودگاه به ماهانه ۴۳ هزار نفر رسید.

فرشید کلاه کج افزود: در شش ماه نخست امسال تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی خلیج فارس به دلیل اضافه شدن چهار پرواز به مسیرهای پروازی این فرودگاه به ۲۴۰ مورد رسیده است.

وی در باره برقراری مسیر جدید پروازی در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه ادامه داد:  نخستین پرواز عسلویه _ شهرکرد از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» شامگاه شنبه (۲۴ مهر) از فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه انجام شد.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه یادآور شد: این پرواز به همت استانداری چهارمحال و بختیاری و با هماهنگی امور مسافرت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیریت فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه برقرار شد.

فرشید کلاه کج ادامه داد: این پرواز با توجه به حجم بالای مسافران به اصفهان راه اندازی شده و مورد استقبال مردم منطقه و کارکنان پارس جنوبی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با برقراری این پرواز، تعداد پروازها از محل فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه به اصفهان به شش پرواز افزایش یافته است

به گفته وی،این چهارمین مسیر پروازی جدید است که در سال جاری در بزرگ ترین فرودگاه صنعت نفت کشور، برای جا به جایی کارکنان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی و فعالان طرح توسعه مخزن مشترک پارس جنوبی، همچنین مردم و شهروندان عسلویه برقرار می شود.

کلاه کج یادآور شد: پرواز یاد شده از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و به صورت یک بار در هفته انجام می شود؛ این هواپیما مقارن ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه با ۵۴ نفر سرنشین، عسلویه را به مقصد شهرکرد ترک کرد.