- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیری که حکم خودش را لغو کرد

مدیر آموزش و پرورش جم در اقدامی عجیب حکم انتصابی که برای یکی از فرهنگیان جم به عنوان مسئول تکنولوژی آموزش و پرورش صادر کرده بود را پس گرفت!

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از چگاسه مدیر آموزش و پرورش جم در اقدامی عجیب حکم انتصابی که برای یکی از فرهنگیان جم به عنوان مسئول تکنولوژی آموزش و پرورش صادر کرده بود را پس گرفت!
در حالی که اسکندری مدیر آموزش و پرورش جم در حکمی مجید روشن را به عنوان مسئول تکنولوژی منصوب کرده بود دستور کتبی ابلاغ حکم را لغو کرد.
اسکندری در توضیح این اقدام به خبرنگار «چگاسه» گفت: با توجه به تخصص آقای روشن، بکارگیری ایشان در این سمت خلاف آیین‌نامه‌ی سازمانی می باشد!
این اظهارات مدیر آموزش و پرورش جم در حالی است که در نامه معاون آموزشی این مدیریت به وی آمده است: پیرو مذاکرات شفاهی و موافقت قبلی جنابعالی، مجید روشن به‌عنوان انجام امور پست بلاتصدی تکنولوژی آموزش و پرورش معرفی می‌گردد.
مجید روشن با سابقه ۱۰ سال خدمت در آموزش و پرورش کارشناس ارشد تکنولوژِی آموزشی است. وی یکی از منتقدین انتصاب مدیر غیر بومی در مدیریت آموزش و پرورش جم بود.
مهدی رفیعی‌پور معاون آموزش و پرورش جم در این باره از هرگونه اظهارنظری خودداری کرد اما سؤال اینجاست که آیا کارشناسان و معاون آموزشی از معیارها و ملاک‌های لازم جهت این پست بی‌اطلاع بودند که اینچنین با آبروی یک نیروی فرهنگی با ۱۰ سال سابقه خدمت بازی می‌شود و یا اینکه این اقدام عجیب بنا بر دلایلی دیگر بوده است؟